Ś.p. Lech Kaczyński przewidział.

11. Data: 2017-05-31 14:57:13

Temat: Re: Ś.p. Lech Kaczyński przewidział.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:
> [...]
-ze-dzis-gruzja-jutro-ukraina-a-pozniej-moze-i-czas-
na-moj-kraj-na-polske-lech-kaczynski-w-sierpniu-2008
-r-w-tbilisi-zobacz-wideo

> [...]
> jesteś w stanie na chwilkę zdjąć klapki z oczu, to cofnij się ca.
> 20 lat wstecz, gdy odchodził Jelcyn i nastawał Putin. Rosja wtedy
> na arenie międzynarodowej była śmiesznym popychadłem którego nikt
> nie brał już na poważnie. A teraz? Ano biorą sobie np. Krym, a
> cały świat może sobie w proteście co najwyżej pszczółkę
> wytatuować na pośladku:) Da się zbudować pozycję w rozsądnym
> czasie? Da. Tylko trzeba ją budować, a nie ściągać majtki przed
> każdym w danej chwili silniejszym, z nadzieją że wyrucha ale
> będzie czuły i po wszystkim zdejmie z płota - co mniej więcej

Nic dodać, nic ująć.

12. Data: 2017-05-31 14:59:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
-ze-dzis-gruzja-jutro-ukraina-a-pozniej-moze-i-czas-
na-moj-kraj-na-polske-lech-kaczynski-w-sierpniu-2008
-r-w-tbilisi-zobacz-wideo

> Tupiąc nóżką, jak panna z fochem?
>
> Szanować - owszem - SIEBIE nawzajem. Od tego wypadałoby zacząć.

> Polityka to przede wszystkim dyplomacja, a nie publiczne rwanie szat.
> Np. Taka Litwa przyjęła kilkuset uchodźców, z czego większość prysnęła
> dalej na Zachód (oczywiście nie do Polski!).

Uff.

> Wywiązują się? Wywiązują.

A co Litwa powie, kiedy im ich z wielokrotna nawiązką Niemcy odeślą w
zbrojnej eskorcie? Tak poteoretyzujmy .

13. Data: 2017-05-31 15:04:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
-ze-dzis-gruzja-jutro-ukraina-a-pozniej-moze-i-czas-
na-moj-kraj-na-polske-lech-kaczynski-w-sierpniu-2008
-r-w-tbilisi-zobacz-wideo

> Porównujesz Polskę z Rosją zbrojną w broń atomową?

A czemu to Polska miałaby samodzielnie się porównywać? W kupie siła - vide
Grupa Wyszehradzka.
No ale samo nic się nie zrobi, zwłaszcza kiedy w narodzie mącą zwolennicy
zdejmowania gaci, które tu oraz którego sens już Dębska obrazowo tu ujęła.

14. Data: 2017-05-31 15:06:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> No to robimy sytuację hipotetyczną. "Minister wojny" rozpoczyna u
> nas program atomowy. Po której stronie stajesz?

Ja - natychmiast daję swój las na lokalizację centrum atomowego lub
elektrowni.

15. Data: 2017-05-31 15:48:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.05.2017 o 13:49, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> [...]
>
> No to robimy sytuację hipotetyczną. "Minister wojny" rozpoczyna u
> nas program atomowy. Po której stronie stajesz?

U nas jak dotąd nawet elektrowni atomowej nie udało się wybudować. Zejdź
na ziemię, Dębski.

Odpowiadając na pytanie - wolałabym, żeby mój kraj był silny
gospodarczo-ekonomicznie niż zbrojnie. I miałam przekonanie, że do tego
właśnie dążymy.
Zbrojny zawsze jednak bardziej kusi do zaczepki. Zresztą sami i tak
niewiele zdziałalibyśmy, mocarstwem nie będziemy, za mocno jest to
pytanie oderwane od realiów.

Ewa

16. Data: 2017-05-31 17:11:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-31 o 13:47, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> [...]
-r-w-tbilisi-zobacz-wideo

> Oh, mieliśmy stocznie, huty, generalnie z przemysłem (w sensie

I padły dlatego, bo nie było źle?

> Po 89 można było tym zarządzić
> odpowiednio i teraz być może potęgą byśmy jeszcze nie byli, ale
> byli byśmy zupełnie gdzie indziej niż jesteśmy teraz.

A skąd wiesz, że można było?
Równie dobrze mógłbyś napisać, że gdyby odpowiednio zarządzać fabryką
dyliżansów, to dzisiaj bylibyśmy potęgą w produkcji dyliżansów.

> Postanowiono to wszystko rozpieprzyć,

Ale zdajesz sobie sprawę, że przedsiębiorstwa upadają i powstają nowe?

> a stoją za tym ludzie
> którym świadomie lub nieświadomie wysługujesz się w charakterze
> ideologiczne zaangażowanego pożytecznego idioty.

Nie. Po prostu żywisz się swoją paranoją.

> Równowadze sił.

Czyli jak chcesz to osiągnąć?

> Tak ci się tylko wydaje, że walczysz o konstytucję i inne takie co
> powyżej wymieniłeś. W rzeczywistości walczysz o ściąganie sobie
> majtek.

Ale to nie ja łamię konstytucję. Nie ja zakazuję środków
antykoncepcyjnych i to nie ja rozdaję majątek kościołowi. I nie ja robię
pośmiewisko z Polski na arenie międzynarodowej i w UE.
Więc kto u ściąga majtki?

> I gdyby tylko tobie, to twoje majtki - twoja sprawa. Ale
> wiemy że tak nie jest.

To skoro tak nie jest, to dlaczego pis to robi?
Jaki ma interes w tym żeby ośmieszać Polaków i skazywać Polskę na
peryferia, cofając kraj do średniowiecza? Mamy być potęgą na tle
Białorusi czy Korei Płn.?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2017-05-31 17:14:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-31 o 13:49, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> No to robimy sytuację hipotetyczną. "Minister wojny" rozpoczyna u
> nas program atomowy.

W jaki sposób? Ukradnie technologię? Podniesie poziom nauczania na
lekcjach religii?

> Po której stronie stajesz?

Na pewno nie po stronie fikcji i snów o potędze.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2017-05-31 17:19:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-31 o 15:04, Ikselka pisze:

> A czemu to Polska miałaby samodzielnie się porównywać? W kupie siła - vide
> Grupa Wyszehradzka.

No. Same mocarstwa.
Lepiej równać w dół, niż w górę... Filozofia wstawania z kolan :)

> No ale samo nic się nie zrobi, zwłaszcza kiedy w narodzie mącą zwolennicy
> zdejmowania gaci,

To przestańcie je zdejmować.

> które tu oraz którego sens już Dębska obrazowo tu ujęła.

Zapewne marzenia senne mają jakiś sens. Ale na pewno nie taki, którego
oczekujesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2017-05-31 17:26:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-31 o 15:06, Ikselka pisze:

> Ja - natychmiast daję swój las na lokalizację centrum atomowego

Serio? Da się z drewna zrobić uran?
A próby będziesz robić na podwórku przed wychodkiem?
Rakiety nośne pewnie będziesz testować strzelając nimi w Bałtyk... Korea
Płn. może to i tobie pozwolą.

> lub
> elektrowni.

Drzewa wytną, spalą. I zostaniesz z połacią piasku zamiast lasu.
Świetny pomysł.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2017-05-31 18:21:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> [...]
-r-w-tbilisi-zobacz-wideo

> U nas jak dotąd nawet elektrowni atomowej nie udało się wybudować. Zejdź

Może gdybyś nie była jej przeciwna, jak wielu innych, to byśmy już ją
mieli.
A wtedy niezależność energetyczna pełna gębą pozwalałaby nam na
wiele... szacunku u tych, którzy nami dziś chcą rządzić i grozić sankcjami
wszelkiej maści.

Kielce - koncert.
Wysłać to Cejrowskiemu
Seria wandalizmu świątyń buddyjskich w Japonii i U.S. przez chrześcijańskie sekty
Rzucanie szyszkami w lesie
Tragedia na porodówce.