Re: S? zmywarki szer. 35 cm?

Data: 2005-01-05 10:21:17
Temat: Re: S? zmywarki szer. 35 cm?
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl>

"Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> wrote in message
news:crgc10$rj4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Witek" <w...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> To może ja się jeszcze pochwalę moją zmywareczką na 6 kompletów.
> http://www.electrolux.pl/node35.asp?ProdID=24644

Suuuper! I w dodatku niewiele droższa od tego mojego boscha. Jak ja
swoja kupowałem, to kompaktów z elektronicznym sterowaniem nie było,
mam mechaniczny programator, jak w pralce marki "Luna" :-)
Ta jest i mądrzejsza i więcej mieści przy tych samych wymiarach.
Przynajmniej kompletów, bo mam wrażenie, że komorę mimo większej
szerokości ma niższą i przez to mniej podatną na układanie "na kupę".
Mimo to jednak ten electrolux wydaje mi się fajniejszy. Kto chce kupić
Boscha? Funkiel nówka, ledwie co gwarancja się skończyła :-)

> O. To jest dobre. Dzięki. Jarek, a Twoja jak z czasem? :)

Moja z czasem... w porównaniu z tą cienko. Ja zawsze używam programu
standard, na nim zmywanie ponad godzinę trwa (nie pamiętam dokładnie,
jakieś 75minut chyba). Poniżej godziny schodzi program eko, ale
różnica jest niewielka, może z 15 minut krócej jedynie.
Jeszcze jesli mam być szczery, to te"wskaźniki braku soli i
nabłyszczacza" o których mówią dostępne w necie opisy, to bzdura.
Wskaźnik braku soli to po prostu okienko, przez które widzimy czy sól
jest, czy nie, natomiast wskaźnik braku nabłyszczacza, to zupełna
paranoja: po otwarciu klapy, przy zasobniku na nabłyszczacz można
zobaczyć oczko, które się robi ciemniejsze, jesli jest zanurzone w
nabłyszczaczu. Ponieważ to działa jedynie przy patrzeniu się na oczko
pod odpowiednim kątem, w moim przypadku (zmywarka stoi na lodówce
120cm +10cm cokół), żeby sprawdzić poziom nabłyszczacza, musiałbym
wchodzić na stołek.

J.