SKY@home

111. Data: 2007-05-09 20:21:13

Temat: Re: SKY@home
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> GD...

> "Ale to już byyyło..." ;)))

A ogłoszone? - gdzie??? Opis jakiś ? Opracowanie? - dla potomności...

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

112. Data: 2007-05-09 20:22:42

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> A ogłoszone? - gdzie??? Opis jakiś ? Opracowanie? - dla potomności...

OK, sama znajdę ;-)

113. Data: 2007-05-10 09:46:26

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za dużo widzę, niechcę Ci tego robić odkrytym tekstem.
> (a nie odkryty nie wchodzi w rachubę)

> Sporo widzę...

> Wiesz świetnie, potwierdzasz stale.

> Tu lista jest zbyt długa :-))

http://groups.google.com/groups/profile?enc_user=FrF
wyBQAAAA-5PM3SkF7hgkuNFs7WOaEOPANdqfI6prRsqjc7uCt1A

> Kropka.
>
> Jak to było?
> "jesz kupy?"
>
> ett

Po przetrawieniu.

Właściwie mogło by być ciekawe. Zwłaszcza dla mnie.
Wszak uwielbiam sobie flaki wyrywać i oglądać.
(To jakieś zboczenie, jak rozumiem :-))

Nazwałbym to - samozjad :-)

Po pierwsze, lubuję się w samoanalizie. W zamian pozwala mi ona
widzieć relację z otoczeniem. Automatycznie te same relacje
pomiędzy niezwiązanymi bezpośrednio ze mną obiektami, są równie
czytelne.(o dokładności możemy podyskutować)

Więc moja kupa wygląda tak:
Zrezygnowałem z paru ról, a w zamian przyjąłem inne.
Przy czym, nie zapomniałem, nie wyzbyłem się umiejętności.
A tylko ich nie stosuję. To tak, jak z jazdą na rowerze, czy pływaniem.

Z praktyki wiem, że nie zmieniły się podwaliny mojej osobowości.
Za to sam rejestruje zmiany zachowania. Niekoniecznie tylko "starość". :-))
Tą obserwuję od 25 roku życia. Prawie od wczoraj :-))
(od szóstego? - dyskusyjne :-))

Lubię weryfikować wszystko na sobie. Czasami trwa to zbyt długo.
Lubię obserwować mikrocuda. Np: łaziłem za łukiem jakiś czas, z wewnętrznej
potrzeby. I kicha. A tu jestem w Salonikach i murzyn oferuje mi afrykański
łuk.
Wręcz w biegu go kupiłem, narażając się na śmieszność. Jestem zachwycony.
Wiem, wiem... przypadek. Tylko nigdy w życiu mi żaden murzyn nie proponował
takiego zakupu.
A propos murzyńskich spraw.
Jestem na targu w Paryżu, idę oglądnąć maski. Większość to podróby.
Ale trafiam na stoisko gdzie jest wiele oryginałów.... no nieważne...
uciekam.
Takie sobie przykłady.
Są i inne. A właściwie każdy dzień to jakiś przykład.
Wystarczy zrozumieć zwierzęta, czy rośliny i dalej "leci jak po maśle".

Niestety wad mam tyle, że boję się o własne życie. :-)))
Może mi go nie starczyć na ich eliminację :-)))

Odbiegłem od tematu :-)
Zrezygnowałem...
choćby z twierdzenia, że wszyscy mogą się nie ubierać.
Bo ubiór to ... tu epitety.
Jak chłodno to można się oblec.
To tekst w ramach tego ekshibicjonizmu. :-)
Jakim Cię widzą, takim Cię piszą.
A mistyczne znaczenie ubioru trafiło do mnie później.
Ten rower ma zbyt wiele pedałów, by się nim bawić.

Duże zmiany nastąpiły gdy zrozumiałem sformułowanie,
"Moje miejsce na Ziemi". Obywatel Świata uwiązany :-))
Oderwane od pozostałych "wieści". Nie ma sensu.
Rozpiszę się innym razem.

Jest coś takiego.
"Czucie dobrych, choć w działaniach_konsekwencjach błędnych intencji".
opiera się na ... "chciałeś/łaś dobrze, a wyszło jak wyszło".

Powstało w moim umyśle i takie...
"Niema człowieka złego".
Oczywiście wysłuchałem, te wszystkie jazgoty :-))
Tak, słyszałem o okrutnych i td...
A nawet o świniach i maupach...
Tak to straszne :-))
"jak dzieci izraelskie demolujące Polskę" "TRZECIĄ RP!".
Sporo tych dzieci, Putinek, Chodorkowski, królewna Ela,
czy All. I ja. Strasznie bardzo, bardzo, chcemy przytulani.

Jesz te przetrawiny? Vel. kupę?

ett

114. Data: 2007-05-10 11:51:07

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa napisał(a):
> [...]
> Sporo tych dzieci, Putinek, Chodorkowski, królewna Ela,
> czy All. I ja. Strasznie bardzo, bardzo, chcemy przytulani.

Tę mogę. Zwłaszcza pointę - o przytulaniu. Nie jest zaskakująca wcale,
to jest w każdym człowieku. I też lubię obserwować mikrocuda, i tak samo
myślę o ludziach, że nie ma wśród nich człowieka złego - zło trzeba
oswajać, aby wylazło z człowieka i poszło sobie. To się udaje dobrym
ludziom - taki rodzaj egzorcyzmu :-)

115. Data: 2007-05-10 13:31:10

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://groups.google.com/groups/profile?enc_user=FrF
wyBQAAAA-5PM3SkF7hgkuNFs
7WOaEOPANdqfI6prRsqjc7uCt1A

:-))

> [...]
> myślę o ludziach, że nie ma wśród nich człowieka złego - zło trzeba
> oswajać, aby wylazło z człowieka i poszło sobie. To się udaje dobrym

A wy znowu o złym i dobrym -jin i jang...
co wy buddysty jesteście?! ;P

Wszystko jest dobre -tylko wina [ducha] czasem brak
i zamiast większego jest tymczasowo mniejsze dobro
czyli podgryzajace się zwerzaki zamiast kochająych ludzi... ;)

Oto chrześcijańska perespektywa
a nie jakiś żydowska wersja buddyzmu ;P

116. Data: 2007-05-10 13:46:03

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> [...]
> i zamiast większego jest tymczasowo mniejsze dobro
> czyli podgryzajace się zwerzaki zamiast kochająych ludzi... ;)

Aaaaatam, cicho bydź ;-)
Nie ma jin ani jang - nie jestem buddystką; wierzę tylko w potęgę liczby
10, a L - to tak sobie, tylko dla zmyłki, dopisuję, może być L jak Lobby ;-)

117. Data: 2007-05-10 15:00:57

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie ma jin ani jang - nie jestem buddystką; wierzę tylko w potęgę liczby
> 10, a L - to tak sobie, tylko dla zmyłki, dopisuję, może być L jak Lobby

Mnożnik, kochana. 4 to mnożnik w tym wypadku, nie potęga.
Choć potęga, takie cztery. :-))
Nic się nie martw. I tak wyglądasz na trzy.

Lobbi, czy ja Ci życzyłem wszystkiego dobrego, na nowej drodze?

ett

118. Data: 2007-05-10 15:21:48

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa napisał(a):
> [...]
> Choć potęga, takie cztery. :-))
> Nic się nie martw. I tak wyglądasz na trzy.
>
> Lobbi, czy ja Ci życzyłem wszystkiego dobrego, na nowej drodze?

Więc nie chodzi Ci o mc^4 - z tą czwórką? ;-)
Bo mnie z moją "X - dziesiątką" - o dekalog...:-)
Ale i za trójkę dzięki - to jeszcze wyższa ocena, nawet jako mnożnik za
wysoka dla mnie; na "czwórkę" w potędze nie śmiem nawet mych ócz
podnieść, tylko klęczę pokornie i proszę o jej zmiłowanie nade mną i
Tobą ;-)

119. Data: 2007-05-10 15:25:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wysoka dla mnie; na "czwórkę" w potędze nie śmiem nawet mych ócz
> podnieść, tylko klęczę pokornie i proszę o jej zmiłowanie nade mną i

Chyba rozumiesz, że mc^2 to zydowski wzór..... ;-P)

120. Data: 2007-05-10 15:27:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

I chyba nie posądzasz mnie o nic innego jak dowcip...

FANTASY
...którzy jesteście w Niebie ;)
[w kontekście paru wątków:] Pragniemy zaangażowania...?
ZLY DOTYK
Pić czy jeść? Rzecz o anoreksji i nadwadze ;)