SOLARIUM

1. Data: 2001-07-04 19:04:15

Temat: SOLARIUM
Od: "Alberich" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy aby na pewno zdrowe? Czy korzystanie 2x w tygodniu z solarium (po 12
minut) jest tak do konca zdrowe ? Jakie sa minusy...? (O plusach raczej wiem
:))

2. Data: 2001-07-04 20:33:09

Temat: Re: SOLARIUM
Od: "Cantor" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alberich" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy aby na pewno zdrowe? Czy korzystanie 2x w tygodniu z solarium (po 12
> minut) jest tak do konca zdrowe ? Jakie sa minusy...? (O plusach raczej
wiem
> :))

A jakie sa plusy?

Cantor

3. Data: 2001-07-04 20:41:25

Od: "Alberich" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2001-07-05 11:51:52

Od: b...@o...com.au (George Zieba) szukaj wiadomości tego autora

"Alberich" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Czy aby na pewno zdrowe? Czy korzystanie 2x w tygodniu z solarium (po 12
> minut) jest tak do konca zdrowe ? Jakie sa minusy...? (O plusach raczej wiem
> :))

Kto jak kto, ale Australijczycy cos wiedza na temat opalania.
Dlatego tez, mlodziezy ponizej lat 18-tu nie wolno
korzystac z solarium.

Jerzy Zieba

5. Data: 2001-07-06 20:52:06

Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alberich wrote:

> Czy aby na pewno zdrowe? Czy korzystanie 2x w tygodniu z solarium (po 12
> minut) jest tak do konca zdrowe ? Jakie sa minusy...? (O plusach raczej wiem
> :))

A jaki masz typ skóry? Bo są ludzie, których 20 minut lekko osmaga, a są
i tacy, którym po 10 minutach skóra zejdzie z brzucha.

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 *
* http://www.luke.eu.org/ *

6. Data: 2001-07-11 19:07:16

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Alberich" <a...@p...onet.pl> wrote:

>Czy aby na pewno zdrowe?

na pewno nie

>Czy korzystanie 2x w tygodniu z solarium (po 12
>minut) jest tak do konca zdrowe ?

czyjego konca

> Jakie sa minusy...? (O plusach raczej wiem
>:))

wg najnowszych teorii nie istnieje zdrowa opalenizna, tak jak nie
istnieje zdrowe oparzenie

7. Data: 2001-07-16 17:54:59

Od: "Daniel K" <1...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę wymień mi przynajmniej pięć. Jak na razie znam same minusy,
począwszy od przyspieszonego procesu starzenia się skóry do zwiększenia
ryzyka nowotworu skóry

Daniel

8. Data: 2001-07-16 18:32:05

Od: Halina <h...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Jack Szaniawski wrote:
wg najnowszych teorii nie istnieje zdrowa opalenizna, tak jak nie

> istnieje zdrowe oparzenie

Przy okazji tego tematu chce sie zapytac:
-jak pozyskiwac vitamine D(najcenniejsza ze slonca) ,zeby nie byc
narazonym na utrate zdrowia i urody:-).
- czy modne "blokery" promieni slonecznych pozwalaja korzystac z
bogactwa vit D
Pozdrawiam Halina

9. Data: 2001-07-17 10:08:40

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Halina <h...@s...ca> wrote:

> [...]
>narazonym na utrate zdrowia i urody:-).
>- czy modne "blokery" promieni slonecznych pozwalaja korzystac z

wystarczy zwykla ekspozycja, np. kiedy idzie sie po ulicy. rozwiazuje
to problem witaminy D oraz buduje pewna odpornosc skory na UV. nie
nalezy sie smazyc na plazy, opalenizna to sygnal, ze organizm walczy z
nadmiarem UV.

www.safesun.com.pl

10. Data: 2001-07-17 22:23:14

Od: Halina <h...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Jack Szaniawski wrote:

> [...]
> to problem witaminy D oraz buduje pewna odpornosc skory na UV. nie
> nalezy sie smazyc na plazy, opalenizna to sygnal, ze organizm walczy z

To chyba zalezy jeszcze jaki % ciala jest w "ekspozycji" i jak dlugo jest
sie na sloncu i w jakich godzinach. . Poczytalam sobie ostatnio o
podejrzeniu, ze gorsze jest sporadyczne "podsmazenie sie" niz zwyczajowe ,
umiarkowane korzystanie ze slonca i to do mnie przemawia.
A jakie zdania na temat "blokerow" , ktore sa tonami wsmarowywane w skory
niemowlat, dzieci. Czy nie lepiej miec zwyczaj "wystawiania" dziecka na
1/2-1 godz na slonce w poznych godzinach lub wczesno-rannych niz smarowac
ciagle taka iloscia chemii???
DZieki za poprzednia rade-Halina

> www.safesun.com.pl

Nadmierna senność