Re: SOS - wsparcie od mężczyzn niezazdrosnych o ginekologa

From: "Dygot" <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: SOS - wsparcie od mężczyzn niezazdrosnych o ginekologa
Date: 5 Jan 2005 13:58:34 +0100

> Użytkownik "Dygot" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> [...]
>
> A ja życzę Ci dalszych sukcesów w cyzelowaniu swego wspaniale teatralnego
> stylu ;P
>
> Paff

To nie teatralny styl, tylko nieudolna próba oddania w płytkich słowach
nieopisywalnych uczuć.
Nie wiesz, że ludzie wokół Ciebie cierpią?
Nie wiesz, że materia emocji jest najmniej racjonalna, by do niej logiczną
miarkę przykładać. Emocje są tak "nieliniowe" - malutka zdawałoby się
przyczynka może dać przepotężny efekt i vice versa.
Nie przykładaj do wszystkich swojej miary - nie każdy ma w głowie to, co Ty,
nie każdy odczuwa wszystko tak, jak Ty. Jesteśmy różni. Czasem przeogromnie.
To, co dla Ciebie jest rozkoszą dla innego może być katorgą, to co dla Ciebie
może być prościuteńkie dla kogoś innego może być nieprzezyciężalną trudnością.

PS. Mam wizytę u psychologa w sobotę, ale pozostaje problem przetrwania DO
soboty. Usłyszeć od kogoś: "Stary - przeszedłem przez to i wyszedłem" z
pewnością doda otuchy.