Re: STOP finansowaniu banderyzmu przez Polskę!

Data: 2019-02-01 21:13:24
Temat: Re: STOP finansowaniu banderyzmu przez Polskę!
Od: b...@g...com

użytkownik XL napisał:
> https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=13277963
7759548&id=100030825369787&fs=0&focus_composer=1&ref
=bookmarks

> ,,(...) Mamusia nie mogła uciekać. Postanowiłem z nią zostać. Jeden z
> Ukraińców trzymał mnie za rękę, a trzech położyło matkę na ziemi i zaczęło
> ją przerzynać! Jak bluznęła krew, mama krzyknęła - Wacek uciekaj! -
> Wyrwałem się tym bandziorom i zacząłem uciekać. Strzelali za mną, ale nie
> trafili. Twarze ukraińskich morderców , którzy przerzynali mamę piłą,
> zapamiętałem na całe życie! Wciąż w moich uszach rozbrzmiewa krzyk
> mordowanej matki.
>
> Niektórych ze zbirów zadających jej śmierć w męczarniach rozpoznałem. Jeden
> [...]

Zacznijmy od ogółu.
Albo PL zyska wpływy na zbliżeniu z Ukrainą, albo zyskają Niemcy.
Przyroda nie lubi pustki. Dla PL lepiej będzie jak to PL zyska wpływy
a nie Niemcy. Najpierw przyszłość/teraźniejszość, a dopiero później
przeszłość. PL już zapowiedziała ukrainie, z banderą do UE nie wejdziecie
i tyle wystarczy, nie ma co się szarpać nadmiernie z ukrainą na tym etapie.