Re: Sadzonki dzikiego bzu czarnego

Data: 2006-03-04 09:18:49
Temat: Re: Sadzonki dzikiego bzu czarnego
Od: Marta Góra <m...@m...pl>

Dnia Sat, 04 Mar 2006 09:37:42 +0100, Ireneusz P. Zablocki napisał(a):

> Masz taki czerwony? Sambucus nigra "Thundercloud"? Warto kupowac. Ponoc
> jest pachnacy.

Nie mam. Mam podobną odmianę 'Black Beauty' - bordowe liście i ładne różowe
kwiaty. Nie wąchałam, baldach był tylko jeden i umknęło. Ostatnio choruję
na 'Black Lace', widziałam nawet na stronie pewnej angielskiej szkółki
jednak cena 150 funiów jest dla mnie mocno zaporowa. Podejrzewam, że aż tak
małżonek mnie nie kocha, wolę tego nie sprawdzać;) Wiem natomiast w której
polskiej szkółce rośnie, więc cierpliwie poczekam aż zaczną sprzedawać.
Mam jeszcze ciapkatą 'Madonnę' i kurduplastego 'Pygmy'. 'Laciniata'
poszedł niestety pod Tadziową kosę wiosną:( Ale to do odkupienia. Chyba
jeszcze nabędę 'Guincho Purple'. Ale zastanawiam się, bo nie mam
przekonania do zestawienia białe kwiaty plus bordowe liście.
Mam jeszcze tyle miejsca, że spokojnie kilka bzów wejdzie:)

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/