Sadzonki dzikiego bzu czarnego

1. Data: 2006-03-03 20:08:26

Temat: Sadzonki dzikiego bzu czarnego
Od: w...@a...edu.pl szukaj wiadomości tego autora

Będę wdzięczny za informację o tym gdzie można zdobyć sadzonki
dzikiego bzu czarnego.

2. Data: 2006-03-03 20:20:21

Temat: Re: Sadzonki dzikiego bzu czarnego
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik w...@a...edu.pl napisał:
> Będę wdzięczny za informację o tym gdzie można zdobyć sadzonki
> dzikiego bzu czarnego.

Myślę że tam, gdzie rośnie.
O ile wiem, można rozmnażać z sadzonek zdrewniałych
/ wiad. książkowa tylko /.

Pozdrawiam, Barbara

3. Data: 2006-03-03 20:28:05

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Mar 2006 21:20:21 +0100, Barbara Miącz napisał(a):

> Myślę że tam, gdzie rośnie.
> O ile wiem, można rozmnażać z sadzonek zdrewniałych
> / wiad. książkowa tylko /.

Sieje się jak wściekły.
Wiadomości z autopsji:)

Pozdrawiam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

4. Data: 2006-03-03 21:18:53

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisał(a):
> Sieje się jak wściekły.
> Wiadomości z autopsji:)

I dlatego go pokroiłaś?
;-)))
pozdr. Jerzy

5. Data: 2006-03-03 21:23:57

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Mar 2006 22:18:53 +0100, Jerzy Nowak napisał(a):

> I dlatego go pokroiłaś?
> ;-)))

Bez?
Nie kroiłam. Przynajmniej nie pamiętam;)
Wykopałam. Sama. Tymi ręcami i fiskaresem:)
Mam jeszcze 7 sztuk typowego i kilka odmianowych.
Chcesz?

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

6. Data: 2006-03-03 21:29:37

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> I dlatego go pokroiłaś?
> ;-)))

Yyyyyy? nie rozumiem, możesz sprecyzować? ja wiem, że tu na grupie się za
konsultację nie płaci (i dlatego też nie jest nic warta, przynajmniej dla
niektórych), ale może poświęć minutę na rozjaśnienie swojej wypowiedzi?

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

7. Data: 2006-03-03 21:35:09

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Będę wdzięczny za informację o tym gdzie można zdobyć sadzonki
> dzikiego bzu czarnego.

W Instytucie w Brzeznej.
Pozdrawiam.mirzan

8. Data: 2006-03-03 21:37:34

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisał(a):
[...]
> Chcesz?

Dziękuję, postoję, znam z autopsji, sam czasami mam co usuwać.
A czy przypadkiem to nie ptaki ją rozsiewają?
pozdr. Jerzy

9. Data: 2006-03-03 21:44:22

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
Gra słów:
/ wiad. książkowa tylko /
Wiadomości z autopsji:)

> [...]

> konsultację nie płaci (i dlatego też nie jest nic warta, przynajmniej dla
> niektórych), ale może poświęć minutę na rozjaśnienie swojej wypowiedzi?

Sądziłem, że najszybciej można pozyskać sadzonki podczas autopsji.
:-)
pozdr. Jerzy

10. Data: 2006-03-03 21:45:58

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Mar 2006 22:37:34 +0100, Jerzy Nowak napisał(a):

> Dziękuję, postoję, znam z autopsji, sam czasami mam co usuwać.
> A czy przypadkiem to nie ptaki ją rozsiewają?

Możliwe, jednak najwięcej siewek jes pod krzewami.
Zachciało mi się tam inne rośliny posadzić i wisoną mam las siewek bzów.
Szkoda, ze tak szybko rosną, bo doskonała by była z nich okrywa;)

Pozdrawiam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

straty w ogrodzie po tegorocznych mrozach
chyba się przejełam ogrodem
Hibiscus - co to za świństwo?
zupełnie zielona-prośba o pomoc[długie]
O ogródkach działkowych inaczej :)