Kolczasta cukinia

1. Data: 2006-03-03 20:58:41

Temat: Kolczasta cukinia
Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

w niedziele dotrze do mnie z Wloch kilka nowych roslin
w tym cos co we wloszech nazywaja "kolczasta cukinia"
:)
jest to pnacze o jadalnych i smacznych
przypominajacych cukinie z kolcami owocach
:)
z tego co wiem nie ma to nasion
a sadzi sie do ziemi cale owoce
:)
w niedziele bede mogl temu zrobic fotke
ale na te chwile bardzo zzera mnie ciekawosc
co to moze byc za roslina
:)
moze komus kojarzy sie ta nazwa
i bardziej mnie nakieruje
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

2. Data: 2006-03-03 21:32:53

Temat: Re: Kolczasta cukinia
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :)
> w niedziele bede mogl temu zrobic fotke
> ale na te chwile bardzo zzera mnie ciekawosc

Kolczasty ogórek to kiwano, ale ma nasiona.Bardzo mnie zaciekawiłeś.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2006-03-03 21:59:06

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2006-03-03 23:28:24

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale uslyszalem
> ze ta "cukinia" nie ma nasion
> i oni sadza ja zakopujac w ziemi caly owoc

> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Zakop walonki, one też nie mają nasion.

5. Data: 2006-03-04 21:58:07

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:duajf9$a$2@atlantis.news.tpi.pl boletus
<b...@o...pl> napisał(a):

> Zakop walonki, one też nie mają nasion.

Hejka. Przez te walonki żona mi chichocze przez cały dzień. < lol >
Pozdrawiam śmiesznie Ja...cki

6. Data: 2006-03-04 22:14:20

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Zakop walonki, one też nie mają nasion.

Hejka. Przez te walonki żona mi chichocze przez cały dzień. < lol >
Pozdrawiam śmiesznie Ja...cki
:))))
nie jeden raz ulgnalem u siebie tak
ze woda i bloto przelewaly mi gora przez walonki
:)
to naprawde bardzo dobre obuwie na Ponderoze
przez polowe roku
:)

7. Data: 2006-03-05 09:23:23

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:01ec01c63fd8$e364d5c0$0100a8c0@NOWY Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):

> [...]
> ze woda i bloto przelewaly mi gora przez walonki
> :)
> to naprawde bardzo dobre obuwie na Ponderoze

Hejka. Ty chyba mylisz walonki z gumofilcami. :-) Walonki to obuwie na
mróz. Ponieważ walonki są z wojłoku, to nie nadają się na błoto. Można
oczywiście wspomagać się kaloszami nakładanymi na walonki ale one też nie
nadaja się na duże błocko.
Pozdrawiam błotniście Ja...cki

8. Data: 2006-03-05 10:18:47

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):

> [...]
> mróz. Ponieważ walonki są z wojłoku, to nie nadają się na błoto. Można
> oczywiście wspomagać się kaloszami nakładanymi na walonki ale one też nie

Masz rację, nad Bajkałem użyczono mi walonek bo trzewiczki i 50 par
skarpet przy minus 50 jakby mniej grzały. Teraz z racji bycia we frakcji
gliniastej posługuję się gumofilcami, będącymi jak się rozejrzeć
dookoła, stałym, czekającym przed domem, elementem wyposażenia sąsiadów.

z ukłonami michalina

9. Data: 2006-03-05 11:11:26

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mróz. Ponieważ walonki są z wojłoku, to nie nadają się na błoto. Można
oczywiście wspomagać się kaloszami nakładanymi na walonki ale one też nie
jak wiesz
nie czepiam sie slowek a potocznie gumofilce nazywane sa walonkami
:)
ostatnie rozstopy pokazaly
ze pora kupic nowe
:)
ogladalem nawet bajeranckie
wewnatrz w 3/4 filc
za zewnatrz zielona guma
dolem grubsze
a gora jaka gumowana tkanina umozliwiajaca wiazanie
:)
piekne tylko i bardzo lekkie
ale cena 149 zl czyli jak za 4 pary zwyklych gumofilcow
:)

10. Data: 2006-03-05 12:20:23

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:004601c64045$7c17e660$0100a8c0@NOWY Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):

> [...]
> :)
> piekne tylko i bardzo lekkie
> ale cena 149 zl czyli jak za 4 pary zwyklych gumofilcow

Hejka. Bo to są gumofilce dla myśliwych. :-) A ta tkanina z troczkami u
góry jest po to, żeby śnieg nie wpadał do butów gdy w łowisku jest go po
pachy. ;-)
Pozdrawiam łowiecko Ja...cki

Sadzonki dzikiego bzu czarnego
straty w ogrodzie po tegorocznych mrozach
chyba się przejełam ogrodem
Hibiscus - co to za świństwo?
zupełnie zielona-prośba o pomoc[długie]