Re: Salon EXCLUSIVE we Wrocławiu, czyli zrobiłam sobie tipsy

From: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Salon EXCLUSIVE we Wrocławiu, czyli zrobiłam sobie tipsy
Date: Sat, 19 Feb 2005 23:36:06 +0100

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnd1ebsi.pas.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...

> No offence, ale zawsze w takiej sytuacji zastanawia mnie - na cholerę
> się babrać w żelach i innych tipsach...

Z tego co obserwuję po mojej mamie, to jeśli tipsy (żele) zrobi
profesjonalistka to kobieta ma z paznokciami o niebo mniej roboty, niż przed
założeniem tipsów. Właściwie ogranicza się to tylko do godzinnej wizyty raz
na dwa tygodnie, a paznokcie wyglądają super cały czas. Odpada własnoręczne
piłowanie, odsuwanie bądź wycinanie skóre, malowanie... Dla kogoś kto
niewiele robi z paznokciami (ot żeby były czyste i krótkie), to te dwie
godziny miesięcznie mogą się wydawać mnóstwem czasu. Ale jak kobieta stara
się mieć w miarę długie paznokcie, o ładym kształcie i do tego zawsze ładnie
pomalowane kolorowym lakierem, to wg. mnie musi w taki efekt włożyć znacznie
więcej czasu. No chyba, że ma się naturalnie mocne i piękne paznokcie oraz
nie wykonuje prac przyspieszających odpryskiwanie i złażenie lakieru. Ale
takich osób jest niewiele, dla całej reszty dobrze zrobione tipsy to
oszczędność czasu.

Mnie samą od jakiegoś czasu kusi, bo dłonie mamy wyglądają naprawdę super...
Kiedyś tipsy kojarzyły mi się z tandetnymi długimi szponami pomalowanymi
jaskrawym kolorem, teraz widzę że można uzyskać nimi naturalny efekt
pięknych paznokci. Moja mama czasem prosi o nienakładanie koloru, zostaje
tylko bezbarwny żel, który wygląda jak płytka paznokciowa. Jeśli utrzymuje
sie to w naturalnym kształcie i średniej długości, to ciężko się
zorientować - po prostu widać piękne kształtne paznokcie.

--
best regards
Asia