Re: Sankcje dla Polski

Data: 2016-11-12 23:04:43
Temat: Re: Sankcje dla Polski
Od: Kviat <null>

W dniu 2016-11-12 o 19:52, Ikselka pisze:
> Dnia Sat, 12 Nov 2016 13:06:17 +0100, Kviat napisał(a):

Widzę, że cały fragment dotyczący twoich ksenofobicznych i rasistowskich
urojeń skrzętnie ominęłaś. To dobrze. Chociaż tyle wiesz, że piszesz
bzdury i tego obronić się nie da.

> Dziękuję.

Proszę. Przynajmniej tego się nie wypierasz...

> Tego z lewej, czy tego z prawej? Bo jeden ma kieckę i dziwną czapkę, a
> drugi łańuszki i pierścienie nosi też.
> http://tiny.pl/gcd66

Podałaś przykład kogo opluwasz? Przecież to było jasne.
To przestępcy wyłudzający kasę? Fanatycy religijni narzucający siłą
komuś swoje przekonania?
Czy tak po prostu ich nienawidzisz za wygląd i za to jacy się urodzili?

> Aby na pewno odróżniasz pedała od transseksualisty?
> 333333-]

Nie zmieniaj tematu. Opluwasz i jednych i drugich. Bez powodu.
Jeszcze raz, powoli, bo znowu nie załapałaś:
Nie jest śmieszne to jak ktoś się ubiera, jego sprawa i jego problem.

95681518155/

> Widzę, że widziałeś niejedno :->

Mam być takim hipokrytą jak ty i udawać, że tego nie ma?
Będziesz teraz wmawiać, że tak się nie dzieje?
I tak, niestety jak to w katotalibskim kraju bywa, większość z nas ma
kogoś takiego w bliższej czy dalszej rodzinie. Ja też. Na jakichś
imprezach rodzinnych wcale się z tym nie kryją. Przyjeżdżają z gosposią,
trzymają się za ręce... popijają równo ze wszystkimi. A jak już sobie
wypiją to i język się rozwiązuje...
Wszyscy po kątach szepczą, oczami przewracają, a i tak najbardziej
świętojebliwi lecą potem do kościoła rzucić coś na tacę. A jakie
oburzenie, że się kilka słów prawdy na głos powie :)

I jeszcze raz, powoli, bo znowu nie ogarniasz: mam gdzieś to czy piją i
czy bzykają gosposię.
Niebezpieczne jest to, że tacy jak ty uważają, że wszystko jest w
porządku gdy okradają ludzi wymuszając finansowanie swojej sekty z
budżetu i próbują wmawiać ludziom jak mają żyć. A mogą to robić, bo mają
pozwolenie takich zakłamanych hipokrtytów jak ty.

> Bo jak NIE wiesz,

Nie rób z siebie jeszcze głupszej niż jesteś. To było pytanie retoryczne.
(Bo większość z nich bardziej lubi chłopców niż dziewczynki? - tak, to
też jest pytanie retoryczne)

> wiara chrześcijańska pochodzi od Żydów - a u Żydów
> kobieta w czasie menstruacji jest nieczysta

I w/g ciebie to jest normalne?

> i co rusz musi latać do mykwy,
> więc w tym czasie nie mogłaby pełnić ważnych funkcji bez zakłóceń. Może też
> być w ciąży, więc z brzuchem nie zmieści się w komeżkę, może karmić dziecko
> i wtedy z lejącym się z piersi mlekiem

No popatrz. A w pracy jakoś sobie radzą. Cud.

> śmiesznie by wyglądała jako
> ministrantka/kaplanka.

A ministranci śmiesznie nie wyglądają? :) Te koronkowe sukieneczki,
dzwonienie dzwoneczkiem... LOL :)

> Jednym słowem - często nawala.
> Bo jest KOBIETĄ.
> Durniu ty.
> :->

No. Nadaje się tylko do pieluch i do garów.
Jesteś żałosna.
Niepojęte jest gdy takie kretynizmy wypisuje kobieta.

> Widzę, że chyba ty.

LOL :)
Tupnij jeszcze nogą :)

> Wolno, wolno... jak to było?

A skąd mam wiedzieć gdzie tam znowu twoje myśli pobłądziły?

> A ten wciąż i wciąż. Wracaj ile chcesz.

Próbujesz być dowcipna :) Ale aż tak głupia nie jesteś, żeby nie
wiedzieć, że to życzenia dla ciebie?
Wiesz i dlatego próbujesz być dowcipna :)
Że też dorosłemu człowiekowi takie rzeczy muszę tłumaczyć...

> ""A ja ci powiadam, że ty jesteś Piotr, i na tej opoce zbuduję Kościół mój,
> a bramy piekielne nie przemogą go. I dam ci klucze Królestwa Niebios, i
> cokolwiek zwiążesz na ziemi, będzie związane i w niebie, a cokolwiek
> rozwiążesz na ziemi, będzie rozwiązane i w niebie" Mat.16;18-19"

A bajkę o sikających do mleka krasnoludkach też znasz?

> Najlepszego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr