Re: Sankcje dla Polski

Data: 2016-11-13 11:33:42
Temat: Re: Sankcje dla Polski
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Kviat <null> wrote:

> Podałaś przykład kogo opluwasz? Przecież to było jasne.

Jak ich spotkam na ulicy, to musisz przy tym być, koniecznie. I
idiotenkamerkę weź.

> To przestępcy znów, wyłudzający kasę? Fanatycy religijni narzucający siłą
> komuś swoje przekonania?
> Czy tak po prostu ich nienawidzisz za wygląd i za to jacy się urodzili?

> Nie zmieniaj tematu. Opluwasz i jednych i drugich. Bez powodu.

Transseksualistów????? I to na ulicy????

> Jeszcze raz, powoli, bo znowu nie załapałaś:
> Nie jest śmieszne to jak ktoś się ubiera, jego sprawa i jego problem.

95681518155/

> Mam być takim hipokrytą jak ty i udawać, że tego nie ma

A jest? Widziałeś. No to trochę na temat tego, co JEST i WIDZIAŁAM: rano 11
listopada miałam okazję obserwować na stacji benzynowej tankowanie dwóch
autokarów - z jednego rozsypała się po całej stacji butna, z porozpinanymi
kurtkami, czerwona z emocji i hałaśliwa wataszka pięćdziesiątek z
szaliczkami i odznakami KODu, a z drugiego grzecznie i cicho wysiadła grupa
na czarno ubranej młodzieży z oznaczeniami narodowców i grzecznie w
całkowitym milczeniu stanęła w kolejce czy to do toalety, czy to do kasy w
sklepie.
Pięćdziesiątki usiłowały bezceremonialnie szturmować kolejkę młodzieży, ale
natychmiast po zauważeniu oznaczeń na czarnych strojach jakoś dziwnie
złagodniały, ucichły, zapinając te swoje kurteczki i wstydliwie chowając
pod nimi te swoje szaliczki. Grzecznie stanęły w kolejkach, bo im się nagle
skonfrontowała rzeczywistość z tym, co im do głupich łbów ktoś napstrzył. I
ciebie tam wśród tych pięćdziesiątek też widziałam, jak zapinałeś
kurteczkę, ale róg szaliczka jednak ci wystawał :-)))

> Nie rób z siebie jeszcze głupszej niż jesteś. > To było pytanie retoryczne.

Rżniesz głupa. Retoryczne pytania też mają odpowiedź.

> (Bo większość z nich bardziej lubi chłopców niż dziewczynki? - tak, to
> też jest pytanie retoryczne)

> I w/g ciebie to jest normalne?

Tak. Nieczystość w tamtych czasach była fizyczna, a dziś polega choćby na
niedysponowaniu emocjonalnym i psychicznym w tym czasie, wiele kobiet jest
wtedy drażliwych, nadpobudliwych itp, nie całkiem panujących nad emocjami
itp. Nie mówiąc o tym, że fizycznie osłabionych i zagrożonych anemią lub
wręcz jej doznających. Częste są nawet omdlenia itp.

> No popatrz. A w pracy jakoś sobie radzą. Cud.

Chyba że akurat są w ciąży zagrożonej i nie mogą jej wykonywać wcale, potem
na zwolnieniu parę miesięcy przed porodem oraz po porodzie rok ich nie ma w
tej pracy, a potem w pracy są nieobecne myślami, martwiąc się, czy
opiekunka właśnie aby nie zawiązuje synkowi nitką siusiaka żeby nie
zmieniać pieluch.
Czyli dwa lata superradzenia sobie w pracy jak nic, a potem to już
pracownice roku po prostu :->

> A ministranci śmiesznie nie wyglądają? :) Te koronkowe sukieneczki,
> dzwonienie dzwoneczkiem... LOL :)

Komże. Też wzięte od Żydów z czasów biblijnych. Jak i szaty liturgiczne
kapłanów. Wypadałoby żeby taka światła osoba jak ty wiedziała rzeczy tak
odstawowe.

> No. Nadaje się tylko do pieluch i do garów.

W sumie tak. Natury nie oszukasz.

> Jesteś żałosna.
> Niepojęte jest gdy takie kretynizmy wypisuje kobieta.

Rozumiem,że ty już swoją do roboty wysłałeś, a sam tu siedzisz i pitolisz
te swoje frazesy:-)))

> LOL :)
> Tupnij jeszcze nogą :)

> A skąd mam wiedzieć gdzie tam znowu twoje myśli pobłądziły?

> Próbujesz być dowcipna :) Ale aż tak głupia nie jesteś, żeby nie
> wiedzieć, że to życzenia dla ciebie?

Życzenia dla mnie przyjmuję tylko od życzliwych, więc automatycznie te
twoje przeznaczone są dla ciebie.

Piotruś, nic więcej.

--
XL