Re: Scianka dzialowa - ciag dalszy

From: "rafh" <*rafh*@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Scianka dzialowa - ciag dalszy
Date: Thu, 20 Mar 2003 14:02:35 +0100

Co do wysylki na grupe - nie ma sprawy ;-)

Juz precyzuje co chce zrobic z owa sciana wyposazona w drzwi - chce ja
umiejscowic tylko na drzwiami, a wiec zabudowac wolne miejsce, ktore
powstanie po zbudowaniu trzeciej sciany i wstawieniu drzwi. A pytam jak to
zrobic, poniewaz nie znalazem na norgipsie zadnych elementow umozliwiajacych
stowrzenie polaczenia dwoch scian nie na podlodze tylko "w powietrzu". Moze
ten smieszny rysunek wyjasni lepiej o co mi chodzi.
------------------
/ /|
/ sufit / |
-----------------/ |
| | |
| scianka | |
| | |
| | |
----------------- |
| | |
| | |
| drzwi | |
| do prysznica | |
| | |
podloga

Co do grubosci scian - nie jest mi potrzebna izolacja akustyczna, jedynie
oslona prysznicu, tak wiec sciana moze byc, a nawet powinna, jak najciensza.
Pytanie jak cienka moze byc? Jesli chodzi o drzwi - sa to drzwi od prysznicu
wiec grubosci ok 2-3 cm.

Pozdrawiam
Rafal z Torunia

P.S. Nowy adres jest OK. Dzieki.