Sensacja - temat nie o polityce !!!

21. Data: 2016-01-17 17:09:08

Temat: Re: Sensacja - temat nie o polityce !!!
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 16 stycznia 2016 22:12:23 UTC+1 użytkownik Przemysław Dębski napisał:

> Fajna odskocznia.

I w ogóle - że się Wam chce coś robić. To jest najfajniejsze.

22. Data: 2016-01-17 17:16:18

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 16 stycznia 2016 22:05:31 UTC+1 użytkownik Przemysław Dębski napisał:

> Cieszę się, że się podobało.

Posłuchałam sobie jeszcze dziś dokładnie - naprawdę dobre gitary, bardzo dobre.

23. Data: 2016-01-17 19:28:03

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu sobota, 16 stycznia 2016 23:09:19 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

> Naprawdę uwierzyłeś? :-D

O, chór... upss, chujek zza sceny się odezwał oto. No istna tragedia.
http://sciaga.pl/tekst/75922-76-funkcje_choru_w_trag
edii_antycznej_krol_edyp

========================

Daj spokój- po prostu ona jest zazdrosna. A sama chyba wiesz, jaka złośliwa
potrafi być zazdrosna kobieta :-)

--

Chiron

24. Data: 2016-01-17 19:28:55

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
napisał:

> Fajna odskocznia.

I w ogóle - że się Wam chce coś robić. To jest najfajniejsze.

======================

Trza nam teraz uważać. Przecież to człowiek Pruszkowa

:-)

--

Chiron

25. Data: 2016-01-17 19:32:43

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Fajna odskocznia.

> Nie ma, jakoś tak się złożyło, że w tym projekcie nie uczestniczy ;)

Tak jeszcze nieśmiało dorzucę- może to nie jest opinia znawcy- ale mnie się
skojarzyło z BlueCafe. Mnie się od początku ten zespół podobał (choć może
inny styl, niż Wasz- ale tak mi się skojarzył). No ale jedna, za to ogromna
uwaga i minus (do Was i do Blue Cafe): dlaczego dominuje język angielski?
Chyba tylko jeden utwór po polsku śpiewaliście- o ile kojarzę?

--

Chiron

26. Data: 2016-01-17 19:40:02

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 stycznia 2016 19:32:43 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> uwaga i minus (do Was i do Blue Cafe): dlaczego dominuje język angielski?

O, tu się podpisuję. Tyle jest fajnych śpiewek polskich :-)

27. Data: 2016-01-17 19:44:21

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 stycznia 2016 19:28:04 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
>
> ========================
>
> Daj spokój- po prostu ona jest zazdrosna. A sama chyba wiesz, jaka złośliwa

Zazdrość rzecz ludzka. No ale takie bezinteresowne ściąganie kogoś w błoto tylko
dlatego, żeby mu popsuć radość - to już żółta zawiść.

28. Data: 2016-01-17 19:45:04

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 stycznia 2016 19:28:56 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
>

> ======================
>
> Trza nam teraz uważać. Przecież to człowiek Pruszkowa

A ja się przejadę kiedyś na koncert - w Pruszkowie mam rodzinę, to też pruszkowska
jezdem trochu :-)

29. Data: 2016-01-17 19:58:47

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-17 o 19:32, Chiron pisze:

> [...]
> ogromna uwaga i minus (do Was i do Blue Cafe): dlaczego dominuje język
> angielski? Chyba tylko jeden utwór po polsku śpiewaliście- o ile kojarzę?

Po naszemu gramy teksańskiego, konika, ONA i Chylińską, czyli w sumie
cztery sztuki. Wiesz, ten dobór repertuaru to nie jest jakaś przemyślana
koncepcja. Po prostu to było tak, że jeśli komuś z nas coś się podobało
i odpowiednio długo truł tym dupę reszcie, to w końcu to graliśmy :)

Dębska

30. Data: 2016-01-17 20:02:26

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-17 o 19:45, XL pisze:
ps.com...

> A ja się przejadę kiedyś na koncert - w Pruszkowie mam rodzinę, to też pruszkowska
jezdem trochu :-)

Jeśli tylko kiedyś będziemy gdzieś grać na pewno dam cynk i z góry
zapraszam. Ale że to będzie w Pruszkowie, zagwarantować nie mogę :)

Dębska

FSB
Anonymous (aktywiści internetowi) i KOD
KGB- Novosti w W-wie S .Michalkiewicz.