Sex dopiero po ożenku, czyli idiota w oczach kobiety;))

191. Data: 2011-01-22 12:51:37

Temat: Re: Sex dopiero po ożenku, czyli idiota w oczach kobiety;))
Od: "v o o d o o :o." <g...@i...cccp> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> DVD nie mozesz kupic?? przeciez juz jest do kupienia.
=
U mnie na wsi nie ma,
a poza tym nie mam za dużo kasy...
Własnie oszczędzam na książkę...
http://prus24.pl/opis,2,9788324213788,hypatia_z_alek
sandrii.htm

192. Data: 2011-01-22 12:52:33

Od: "v o o d o o :o." <g...@i...cccp> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> To nie jest możliwe do opisania, choć czasem próbuję :-)

Chętnie posłucham...
:o/

juda

193. Data: 2011-01-22 12:52:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2011 21:00:53 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> ale co Ty za cytaty przytaczasz. Przeciez nie o tym tutaj dyskutujemy.
> Ustosunkuj sie do seksu i kuszenia diabla w raju, bo do tego sie odnioslam
> i do tego moze dodaj, kto jeszcze oprocz Katolikow uznaje seks za "grzech w
> raju".

Nikt. Katolicy też nie. Masz niekatualne dane - zatrzymałaś się na czasach
średniowiecznej ciemnoty, najbardziej do Ciebie pasujących.

194. Data: 2011-01-22 12:53:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2011 21:04:16 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> obluda.
>
> i.

Współczuję.

195. Data: 2011-01-22 12:55:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Jan 2011 10:47:36 +0100, Aicha napisał(a):

> To po co papież, skoro byle nauczycielka wystarczy?

Byle nauczycielka mądremu wystarczy, ale dla byle tłuka konieczny jest aż
papież. A że tłuków większość, to papieżowi chleba nic nie odbierze...

196. Data: 2011-01-22 12:55:41

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nikt. Katolicy też nie. Masz niekatualne dane - zatrzymałaś się na czasach
> średniowiecznej ciemnoty, najbardziej do Ciebie pasujących.

przypomne jasnie oswiecona:

"" a gdzie ty masz w biblii, ze to o seks chodzilo???

> To chyba jedynie Katolicy

Nie, nie tylko.

> upatruja w tym seksu.....

TAKŻE seksu. """

skleroza, czy wycofywanko raczkiem?

i.

197. Data: 2011-01-22 12:56:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Jan 2011 10:56:58 +0100, Chiron napisał(a):

> Ooo- czyżbyś miała jakiś skoczek w boczek na sumieniu? (jeśli je oczywiście
> posiadasz)?

Na główkę.

198. Data: 2011-01-22 12:57:07

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"v o o d o o :o." <g...@i...cccp> wrote in message
> -`@'-

> [...]

aa, to rzeczywiscie nie masz za duzo kasy....ale powodzenia w oszczedzaniu,
i dojsciu do celu! ;)

i.

199. Data: 2011-01-22 12:57:37

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Współczuję.

vice versa.

i.

200. Data: 2011-01-22 12:57:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Jan 2011 10:58:49 +0100, Aicha napisał(a):

> Przed ślubem to żaden skoczek w boczek, tylko normalność. Jak udowodniła
> Ikselka na przykładzie Sendera.

Nic nie wiem o Sendera obietnicach składanych przed Bogiem, więc niech mi
tu byle laborantka nie imputuje swoich "odkryć" jako moje.

EUREKA !
DROGI PERUWIANSKIE
O jaka ładna modlitwa.
CZYJA WINA?