Re: Sianie cisu

Data: 2006-10-29 17:58:45
Temat: Re: Sianie cisu
Od: "Jagoda" <b...@g...pl>

Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
news:ei1i2i$36b$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Rozmnażanie z sadzonek to pójscie na łatwiznę! Prawdziwy hardcorowiec
> będzie rozmnażał z nasion. W tym celu wykorzysta żonę, zwłaszcza jeśli
> ponad rozrywkowe towarzystwo przekłada domowe gniazdko. Zresztą nie sposób
> przygotowania nasion jest tutaj naistotniejszy, ale metoda ich
> późniejszego odzyskiwania =(:-o)
>
> Pozdroofka Johnny

Nie jest to prawdą . Nasiona wysiane jesienią i pozostawione ze skrzynką
(doniczką) na zewnątrz przejdą samoistną stratyfikację i też wykiełkują.
Trzeba się jednak uzbroić w cierpliwość bo niekiedy wschodzą dopiero po
roku.
Uwaga ! Nasiona cisa są trujące tak jak igły i inne jego części, oprócz
czerwonej otoczki nasionka z której kiedyś robiono kofiturę.
Ostrożnie więc ze srtratyfikacją nasion w przewodzie pokarmowym, bo można
ich już nigdy nie odzyskać :-(.

Pozdrawiam - Jagoda