Re: Skąd brać kalorie?

From: "Antek Emigrant" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Skąd brać kalorie?
Date: Mon, 15 Aug 2011 12:56:05 +0200
Sender: n...@n...onet.pl

> Mówisz tak jak dietetyk, u którego byłem z tym problemem
> (i sporo zapłaciłem za to "poduszczanie"). :-D

Wcześnie napisałeś że spożywasz dziennie 1200 kcal i uprawiasz sport.
Gdybyś nie podał swojej wagi (78 kg) to przypuszczałbym że jesteś
w tej chwili w stanie agonalnym, na skraju śmierci głodowej.

Wniosek: albo źle liczysz ilość spożytych kalorii, albo opanowałeś
tajną sztukę kosmitów przyswajania energii ze słońca :-).

Antek Emigrant
http://www.paleodieta.appahost.pl/
Dieta paleo, do tego przystosowała nas ewolucja!