Re: Skąd brać kalorie?

From: Marek <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Skąd brać kalorie?
Date: Mon, 15 Aug 2011 16:14:38 +0200

Dnia Mon, 15 Aug 2011 12:56:05 +0200, Antek Emigrant napisał(a):

> Wcześnie napisałeś że spożywasz dziennie 1200 kcal i uprawiasz sport.

Tak było. W chwili obecnej udalo mi sie wskoczyć na poziom 2000kcal +
odżywki. Był okres ok miesiąca kiedy pakowałem w siebie jeszcze trochę
więcej. Udało mi się osiągnąć wagę 86kg. Niestety samopoczucie przy takiej
dziecie było koszmarne. Chodzi o dolegliwości metaboliczne związane z
ilością/objętością (sam nie wiem) jedzenia.

> Gdybyś nie podał swojej wagi (78 kg) to przypuszczałbym że jesteś
> w tej chwili w stanie agonalnym, na skraju śmierci głodowej.

Wiesz, podobne słowa usłyszałem z ust dietetyka. Moje pytanie brzmi: to
skąd miałem taką wagę? Z powietrza? Nie pytam się złośliwie. Wiem, że
poważny niedobór kaloryczny sobie sam stworzyłem jednakże skąd ta waga -
nie wiem.

> Wniosek: albo źle liczysz ilość spożytych kalorii,

Nie ja liczyłem lecz na ppodstawie menu dietetyk to zrobił.

> albo opanowałeś
> tajną sztukę kosmitów przyswajania energii ze słońca :-).

Lub fotosyntezy i to za sprawką lampki biurkowej bo wtedy głównie za
biurkiem siadywałem :-D