Re: Skąd się , do seksuologa, lub do psychiatry,

Subject: Re: Skąd się , do seksuologa, lub do psychiatry,
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Aiua40 <s...@g...com>
Date: Wed, 6 Dec 2017 12:58:49 +0100

W dniu 2017-12-06 o 10:09, LeoTar Gnostyk pisze:

> Czy masturbing to to samo co masturbacja?
> Bo jeżeli tak to udzieliłem już kiedyś odpowiedzi na takie pytanie więc
> i tę moją odpowiedź na nie znajdziesz jeżeli wykażesz się odpowiednią
> doza cierpliwości i determinacji w poszukiwaniach.:)

szczerze mówiąc to nie chce mi się szukać. ale rozumiem że trzymanie się
własnych idei jak pijany płotu jest lepsze dla twojego komfortu
psychicznego niż milutki, prawdziwy seks dla fizycznego. nawiasem, kiedy
ostatnio miałeś seks z kobietą? oczywiście nie mam na myśli prostytutki
bo to by oznaczało, że nie jesteś tak dojrzały i oświecony za jakiego
się tu podajesz :-)