Re: Skąd się wziął mit o dzieworództwie?

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia,pl.sci.filozofia
Subject: Re: Skąd się wziął mit o dzieworództwie?
Date: Thu, 7 Dec 2017 08:41:30 +0100

XL pisze:

> Czyli szukasz młodej pielęgniarki (dla siebie) - no i koniecznie
> głupszej od Ciebie.

Wylazła z Ciebie nieufność XL. Nic na to nie poradzę, że Ci Twoja matka
tę nieufność do mężczyzny wdrukowała w Twoja świadomość. Nie czytasz
dokładnie tego co napisałem i próbujesz zdyskredytować moja myśl.
Wyraźnie przecież napisałem, że nie chodzi mi o niewolnicę lecz o
partnerkę! Nie odróżniasz jednego od drugiego.

> Takiej, która nie mając porównania, z mety uzna Cię za guru i z
> samej chęci dostąpienia Twego światła będzie za darmo zmieniać Ci
> pampersy do końca dni Twoich. LOL

Wiedzę zdobywa się od kogoś, tak jak małe dzieci uczą się od rodziców,
obserwując i doświadczając z rodzicami. Ponieważ rodzice, jak do tej
pory, byli nauczycielami niewystarczającymi więc od czasu do czasu
pojawiają się jacyś guru, którzy - zazwyczaj manipulacjami i różnymi
tajemnymi sztuczkami, jak na przykład Sai Baba - próbują przyciągnąć do
siebie nieświadomych i zbudować społeczności, w których będą
tajemniczymi bogami, wiedzącymi więcej lecz ukrywającymi rzekomo tajemną
wiedzę. Ja staram się publikować natychmiast wszystko co mi przyjdzie do
głowy by poddać swe myśli pod publiczny osąd. Nie ukrywam niczego czym
mógłbym omamić czytelników. Może i stałem sie guru ale nie z zamiaru
stania się nim lecz dlatego, że przyciąga Wiedza, która rozpowszechniam.
Dlaczego przestałaś ze mną dyskutować a próbujesz mnie ośmieszać?

A co do mojego, według Ciebie, zapotrzebowania na osobistą pielęgniarkę,
to - zapewniam Cię - pomimo swojego wieku i znacznej nadwagi trzymam się
całkiem dobrze. Chociaż ostatnio dokuczają mi jakieś sprawy
zwyrodnieniowe w kolanach. Zwyrodnienie to opinia lekarzy, którzy nie
potrafią wyjaśnić przyczyny dolegliwości, która według mnie tkwi jeszcze
gdzieś w mojej psychice. Może pod tym właśnie względem nie osiągnąłem
jeszcze doskonałości. Ale jądro mojej Świadomości jest już zdrowe więc
czasu tylko trzeba i może dam rade sie usprawnić. Zapewniam Cię jednak,
że potrzebuję do życia partnerkę a nie pielęgniarkę. I takiej poszukuję,
która nie będzie mi ani niewolnica ani kulą u nogi.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net