Re: Skąd wziąć dzieci?

From: wytnijto <""k_s_lis_\"@(wytnijto)poczta.onet.pl">
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Skąd wziąć dzieci?
Date: Mon, 20 Mar 2006 11:43:52 +0100

> Właśnie otóż to. Sądzę, że to właśnie marksiści jako PIERWSI w całej historii
> ludzkości byli najbardziej wiarygodnym źródłem tego typu informacji. A

Ekhem, to Wolter w odstawkę... Ech ma chłopina pecha.

> dlaczego? Odpowiedź jest prosta: bo mieli wystarczająco mocne "plecy", żeby się
> nie bać, że np. podzielą los Giordano Bruno...

Człowieku, zanim coś napiszesz pomyśl. Luter, Kalvin ... dużo było ludzi
z "plecami" co mieli na pieńku z KK już w XVw. Co do Marksa - on się we
wszystkim mylił. Walka klas to bzdura, socjalizm też, a nawet pokutujący
do dziś mit że "kapitał nie ma kraju pochodzenia".

> Osobiście bardzo sobie cenię marksizm jako teorię filozoficzną, pewną ideę.

Co to za idea? Nic o niej nie piszesz. Czyżbyś jej nie znał?? :>

> Dlatego socjalizm w kategoriach
> ekonomicznych nie sprawdził się, ponieważ Marks nie docenił ludzkiej skłonności
> do nieuczciwości i działania z baaardzo niskich pobudek.

Podobnie jak nie sprawdziła się bielizna nylonowa. Straszne, bo to wina
ludzi, że się pocą. Człowiek, który buduje jakiś system i nie uwzględnia
uwarunkowań to zwykły partacz jest. A cała jego robota powinna iść tam
gdzie jej miejsce - do kosza.

/ciach bełkot. Ty wiesz o czym piszesz??/

> kampanię na rzecz swobody obyczajów,

A niby czemu miałaby to robić, jeśli ludzie sobie tego nie życzą?
Zresztą, zbyt duża swoboda obyczajów działa destruktywnie, zwłaszcza na
rodzinę. Pokazane w praktyce, nie na papierze.

> zlikwiduje nieoficjalną cenzurę w postaci KRRiT,

KRRiT powstała dużo po '89

> spodziewałem się, że Polska wybierze wariant Czeski, Francuski lub Holenderski.

I całe szczęście że nie wybrała, bo nie jesteśmy Francuzami, Czechami
czy Holendrami. Moim zdaniem Polska powinna wybrać model Irlandzki lub
USA/GB.

/ciach polityka/

> A przecież NIE JESTEM socjalistą w kwestiach gospodarczych.

Czyli jesteś taką świnką morską, ani świnia ani w morzu nie żyje.
pozdr. lisu

PS. Uważam że powinieneś się leczyć. Kuracja: spędzić miesiąc w
komuniźmie za Bieruta lub być bezrobotnym za Gomółki.