Skandal w Auschwitz-Birkenau!

31. Data: 2019-01-28 19:46:58

Temat: Re: Skandal w Auschwitz-Birkenau!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Czytaj, k*wa, czytaj!
>
> https://www.congress.gov/bill/115th-congress/senate-
bill/447/text?overview=closed

> https://www.congress.gov/bill/115th-congress/senate-
bill/447

Ja to już właściwie litość czuję - po prostu kviecie viędnie w oczach.
Jeszcze zavału dostanie albo co...
:-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

32. Data: 2019-01-28 19:49:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> i tak tego nie zrozumie bez komantarza z WUML'a.

Poogląda tefałena i będzie OK, spoko :-}

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

33. Data: 2019-01-28 19:57:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-28 o 19:28, Ilona pisze:

> i nie zmieniaj tematu,

To dlaczego zmieniasz temat?

> tylko powiedz gdzie są te wszystkie złote zęby???

Może te wszystkie złote zęby są u tych, którzy walczyli z żydostwem i te
zęby wyciągali?
Zapytaj swoich kolegów. Nie bez powodu chcą podtrzymać tradycję
rozpoczętą przez ziomali.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2019-01-28 20:01:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-28 o 19:46, XL pisze:

> Ja to już właściwie litość czuję - po prostu kviecie viędnie w oczach.
> Jeszcze zavału dostanie albo co...
> :-)

Ale to wy macie 1%, w granicy błędu statystycznego. To nawet nie jest
więdnięcie, to uwiąd i susz.
Zawał wam nie grozi, bo wyschnięte narządy nie ulegają zawałowi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2019-01-28 20:44:44

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 28.01.19 um 18:41 schrieb Ilona:

> i bardzo, k*wa, dobrze, niech się młodzież na zachodzie uczy, może
> kiedyś się obudzi?
>
> //jacht zatonoł:
> https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/w_xktkqTURBXy8z
MWFlYzlhMzkwN2YxYjlhNGQ3Mjg0N2JiODA2ZWIwYy5qcGVnkZMC
AM0B5A

> //i znowu zamawia 5!
> https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/FKmktkpTURBXy84
MjMwMWNjNGU4MGE3YjJkZDIzZjE2OWIzYzY5OGJkYi5qcGeSlQMA
Is0GWs0Dk5MFzQNSzQHe

Plyna do czy z Oswiecimia? A moze do Panamy, na spotkanie z Franciszkiem?

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

36. Data: 2019-01-28 21:59:49

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-28 20:44, silvio balconetti wrote:

> [...]
Is0GWs0Dk5MFzQNSzQHe

> Plyna do czy z Oswiecimia? A moze do Panamy, na spotkanie z Franciszkiem?

Liczą żółwie na Gwadelupie.

https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/s
hipid:5646006/mmsi:261081010/vessel:I%20LOVE%20POLAN

https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:564
6006/zoom:10

Jego Świętobliwość Franciszek, już odleciał
http://www.niedziela.pl/artykul/40552/Kto-wiezie-Pap
ieza-z-Panamy-do-Rzymu
i pozostawił enigmatyczną wiadomość.
https://nczas.com/2019/01/28/czy-franciszek-abdykuje
-znaczace-slowa-papieza-na-zakonczenie-swiatowych-dn
i-mlodziezy/

// jakieś treści miedzy wierszami w litaraturze z Watykanu?

37. Data: 2019-01-28 22:08:46

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-28 21:59, Ilona wrote:

> [...]
i-mlodziezy/

> // jakieś treści miedzy wierszami w litaraturze z Watykanu?

może, ma przeczucie, albo już coś wie w temacie murali?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
/e/ed/Part_of_Peace_and_Harmony_with_Nature_mural_at
_Denver_Airport.jpg/800px-Part_of_Peace_and_Harmony_
with_Nature_mural_at_Denver_Airport.jpg

38. Data: 2019-01-28 22:44:42

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
/e/ed/Part_of_Peace_and_Harmony_with_Nature_mural_at
_Denver_Airport.jpg/800px-Part_of_Peace_and_Harmony_

Lubie fotografowac murale np.
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/16615962335/i
n/album-72157631370923428/

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/33137262094/i
n/album-72157679247459913/

a z Watykanu kusza mnie
https://tinyurl.com/ycbhgt2a

39. Data: 2019-01-28 23:23:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-28 22:44, silvio balconetti wrote:

> [...]
i-mlodziezy/

/e/ed/Part_of_Peace_and_Harmony_with_Nature_mural_at
_Denver_Airport.jpg/800px-Part_of_Peace_and_Harmony_

Ładne, chociaz dziadek Alois ostrzegał, że DM, jeszcze będzie dobra, ale
ta która po niej przyjdzie to już nie.
https://youtu.be/nOKNgdcAdRs?t=230

40. Data: 2019-01-29 10:49:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-28 o 19:38, XL pisze:

> Coś ci chamie

Czyli dotarło.

"Czas walczyć z żydostwem"
Złote zęby wam się zamarzyły. Ja pierdolę, co za pogięte towarzystwo.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

#EuroMajdan
5 minut wdowy.
Brytyjczycy nie patyczkują się z siewcami nienawiści
Chory kraj
Pudzian o Francji ??