Skandaliczna niedopuszczalność zabijania

11. Data: 2018-08-18 12:02:41

Temat: Re: Skandaliczna niedopuszczalność zabijania
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Tak, Piekło to nieskończoność czasu. Ale to nieodwracalna i jedyna
> prawdziwa KARA. Jest ona nieodwracalna, bo orzeczona przez Sąd OSTATECZNY,
> czyli taki, od wyroków którego nie ma odwołania.
> Sąd OSTATECZNY do Piekła odsyła jedynie zatwardziałych grzeszników,
> niezdolnych do refleksji.
> W Piekle NIE MA refleksji. Więc co tu ma do rzeczy nieograniczony czas?
> Czas na refleksje jest za życia - aby nawet najgorszy złoczyńca dostał
> szansę, by swoim ŻYCIEM mógł jeszcze właściwie pokierować. Kara śmierci to
> gwałt na tym - poprzez pozbawienie CZASU na refleksję w wyniku

I nic tu nie wnoszą lewackie piski o bierności Boga wobec przestepstw i
nieszczęść.
Od reakcji doraźnej jest moralność, sąd na Ziemi oraz policjanci - a nie
Bóg.
Bóg stworzył człowieka wolnym. Dał mu wybór. A potem osądzi to, jak
kierował swoim życiem. Nawet lewaków osądzi. Wielu z nich jednak zwykle
zdąża z refleksją, choćby w ostatnich chwilach swego życia, ale jednak
zdąża :-)

--
XL

12. Data: 2018-08-18 13:13:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-18 o 12:02, XL pisze:

> I nic tu nie wnoszą lewackie piski o bierności Boga wobec przestepstw i
> nieszczęść.

Wnoszą. I to nie ma nic wspólnego z lewackością, tylko z rozumem.
Coraz więcej ludzi zaczyna dostrzegać jaką organizacją jest kościół.

> Od reakcji doraźnej jest moralność, sąd na Ziemi oraz policjanci - a nie
> Bóg.

Nie daje rady?

> Bóg stworzył człowieka wolnym. Dał mu wybór. A potem osądzi to, jak
> kierował swoim życiem.

Fajny wybór ma dziecko w Afryce umierające z głodu. Pełen szacun dla
wspaniałomyślności boga, że podarował temu dziecku życie. Takie życie.
Pełne wyborów.

> Nawet lewaków osądzi.

Skąd wiesz?

> Wielu z nich jednak zwykle
> zdąża z refleksją, choćby w ostatnich chwilach swego życia, ale jednak
> zdąża :-)

Te bzdury wymyślają religianci. W jak wielu śmierciach lewaków
uczestniczyłaś?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2018-08-18 15:00:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/08/2018 o 11:02, XL pisze:

> [...]
> kierował swoim życiem. Nawet lewaków osądzi. Wielu z nich jednak zwykle
> zdąża z refleksją, choćby w ostatnich chwilach swego życia, ale jednak

jap, last on the Earth, praying zombies

--
gazebo

14. Data: 2018-08-18 15:01:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/08/2018 o 12:13, Kviat pisze:

> Wnoszą. I to nie ma nic wspólnego z lewackością, tylko z rozumem.
> Coraz więcej ludzi zaczyna dostrzegać jaką organizacją jest kościół.

ilez razy ja to juz slyszalem, w Bogu nadzieja

--
gazebo

15. Data: 2018-08-18 16:59:23

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:5b77eb48$0$670$65785112@news.neostrada.pl...
> Albo dlaczego biernie się przygląda, gdy ksiądz pedofil gwałci dzieci?
> Lubi patrzeć na swoich funkcjonariuszy?
> Ja bym zareagował...

Dla logicznego człowieka jest to sprzeczne z definicją boga
jaką oferują wierni. Twierdzą oni że jest on nieskończenie
wszechmogący, wszechwiedzący i nieskończenie dobry...
Bóg niereagujący gdy dzieje się krzywda niewinnemu
albo o tym nie wie, czyli nie jest wszechwiedzący, albo
nie może temu zapobiec, czyli nie jest wszechmogący albo
nie chce temu zapobiec, czyli olewa, czyli nie może być dobry.
Wszechmogący i wszechwiedzący i dobry bóg nie może istnieć!

16. Data: 2018-08-18 17:00:19

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:5b77d749$0$606$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]

Widzę, że się jej palec omsknął i Ci odpisała pod postem :-)
Zamiast ciemnotę wmawiać, że ma Cię w KF :-))))

17. Data: 2018-08-18 17:04:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-18 o 15:01, gazebo pisze:

> ilez razy ja to juz slyszalem, w Bogu nadzieja

I słowo ciałem się stało:
wyborcza.pl/7,75398,23572856,polska-mlodziez-odchodz
i-od-kosciola-spadek-religijnosci-wsrod.html

Pozdrawiam
Piotr

18. Data: 2018-08-18 17:08:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-18 o 17:00, Pszemol pisze:

> Widzę, że się jej palec omsknął i Ci odpisała pod postem :-)
> Zamiast ciemnotę wmawiać, że ma Cię w KF :-))))

Słuszna uwaga :)

Pozdrawiam
Piotr

19. Data: 2018-08-18 20:55:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Tak, kara śmierci jest niedopuszczalna. Nie wiem, o co te boje. Przecież
> prawdziwi! katolicy i tak zawsze tak uwazali.
>
> (...)

https://www.m.pch24.pl/masowe--nawrocenia--celebryto
w,19076,pch.html

,,(...) Tymczasem wielu katolików przytłoczonych szumem informacyjnym bądź
milczy w oczekiwaniu wyjaśnienia, bądź też stara się wytłumaczyć (...)
W obliczu całego zamieszania watykański rzecznik prasowy ksiądz Federico
Lombardi przypomniał, że papieskie wywiady nie są aktem magisterialnym,
czyli - niezależnie od ich merytorycznej oceny - nie należą do nauczania
Kościoła i nie stanowią zobowiązania dla wiary katolików.

Jeden z najtęższych umysłów teologicznych w naszym kraju, kiedy próbowano z
nim polemizować, powołując się na nienależące do magisterium słowa jednego
z papieży, powiedział: Kiedy Ojciec Święty je rano na śniadanie jajecznicę,
to nie znaczy, że cały Kościół ma jeść rano jajecznicę. Warto o tym
pamiętać w obliczu lewackiej nagonki na oparte na fundamencie Ewangelii i
Tradycji odwieczne nauczanie Kościoła, które ani o jotę nie może ulec
zmianie. Zaprawdę bowiem powiadam wam: Dopóki niebo i ziemia nie przeminą,
ani jedna jota, ani jedna kreska nie zmieni się w Prawie, aż się wszystko
spełni (Mt 5, 18). Innej jednak Ewangelii nie ma: są tylko jacyś ludzie,
którzy sieją wśród was zamęt i którzy chcieliby przekręcić Ewangelię
Chrystusową. Ale gdybyśmy nawet my lub anioł z nieba głosił wam Ewangelię
różną od tej, którą wam głosiliśmy - niech będzie przeklęty! (Ga 1, 7-8)."

--
XL

20. Data: 2018-09-03 17:07:41

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 sierpnia 2018 09:20:57 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
"Skandaliczna"

prowadza-niedopuszczalnosc-kary-smierci-teologowie-p
isza-list/ck7hfkg

> [...]
> sam przeciez tak postepował i to najczęściej wcale nie dla ukarania. Kara
> to dotkliwe warunki życia umozliwiające RELEKSJĘ i żal za grzechy.
> Odebranie zycia przestępcy to uniemozliwia.
>
> Jest niedopuszczalna, bo jest omylna. Albowiem nie istnieje instancja,
> która z absolutną=KARDYNALNĄ=obiektywnie_słuszną pewnością moze stwierdzić
> winę danego człowieka. Winę człowieka stwierdza zaledwie człowiek. Człowiek
> to bardzo zawodna instancja, narazona na ułomności, niedopatrzenia, strach,
> pokusy, wpływy i manipulacje. Zupełnie nie nadaje się do wymierzania

https://niezlomni.com/dlaczego-czwarte-przykazanie-p
owinno-brzmiec-morduj-zamiast-zabijaj/

Konstytucja czy ewangelia
piękny pogrzeb