Skrzydełka a la fontainebleau

1. Data: 2003-02-12 21:23:20

Temat: Skrzydełka a la fontainebleau
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SKRZYDEŁKA Á LA FONTAINEBLEAU
Składniki dla 4 osób
8 skrzydełek
8 średnich pieczarek (10 dag)
1 cebula
1 mały kieliszek winiaku
? cytryny
3 łyżki śmietany
3 łyżki masła
2 łyżki oliwy
sól, pieprz
kilka gałązek natki pietruszki
1) Skrzydełka umyć osuszyć posypać pieprzem po czym obsmażyć na oliwie
i przełożyć do garnka.
2) Cebulę obrać umyć pokroić w piórka a następnie usmażyć na tej samej
oliwie. Do skrzydełek dodać 2 łyżki masła podlać wodą i dusić 15 minut.
Po 10 minutach wlać winiak i posolić.
3) Pieczarki oczyścić pokroić w plasterki i obsmażyć na łyżce masła po czym
skropić sokiem z cytryny. Następnie dodać śmietanę i wymieszać
4) Skrzydełka wyłożyć na półmisek i obsypać pieczarkami.
RADA potrawa ta najbardziej smakuje z delikatnymi grzankami i gotowanym
młodym groszkiem który można polać stopionym masłem oraz zrumienioną tartą
bułką.
Informacja o produkcie
Kalorie Zawartość tłuszczu
1324 razem - dla 4 osób331 kcal - 1 porcja Mała
Źródło wit. PP i fosforu.
Czas 1 h.

Smacznego

Aguś