Skutki faszyzmu

1. Data: 2023-07-19 18:40:54

Temat: Skutki faszyzmu
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,29986744,kobieta
-zazyla-tabletke-poronna-w-szpitalu-zjawila-sie-poli
cja.html

Jestem prawie pewien, że ta "lekarka" która doniosła jest na liście tzw.
klauzuli sumienia (czyli ludzi bez sumienia).
A funkcjonariusze, jak zwykle w opresyjnych państwach, zapewne tylko
wykonywali rozkazy.

To państwo jest do zaorania.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2023-07-20 20:39:00

Temat: Re: Skutki faszyzmu
Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.07.2023 o 18:40, Kviat pisze:
> [...]
> klauzuli sumienia (czyli ludzi bez sumienia).
> A funkcjonariusze, jak zwykle w opresyjnych państwach, zapewne tylko

Uhm, prawie pewien i zapewne. To bardzo solidne podstawy do zaorania
państwa.

No to oraj ;)
PD

3. Data: 2023-07-20 21:41:19

Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 20 lipca 2023 o 20:39:03 UTC+2 PD napisał(a):
-zazyla-tabletke-poronna-w-szpitalu-zjawila-sie-poli
cja.html

> Uhm, prawie pewien i zapewne. To bardzo solidne podstawy do zaorania
> państwa.

Zwłaszcza po tej lewackiej przedwyborczej prowokacji ?

> No to oraj ;)

Zaorze się do imentu, ,,zaorując państwo" ?
Bardzo-bardzo solidne. ,,Państwo" zostanie ,,zaorane" z powodu jednej idiotki.
Takie na przykład Niemcy zaorały miliony ludzi i same nie zostały za to zaorane (a
dosłownie miało tak się stać!), ba, po tym zaoraniu milionów ludzi stały się
autorytetem i moralnym ,,góró" - nawet dla Żydów, równo oranych przez nie podczas
2WŚ. Zatem i nasze (jeszcze nie) ,,zaorane państwo" jakoś da se radę, nie? ?
Cwietia wtedy zje swój tęczowy kaftanik ??

> PD

Serdecznie pozdrawiam ?
XL

4. Data: 2023-07-21 00:40:12

Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 20 lipca 2023 o 21:41:21 UTC+2 M. Z. napisał(a):
> [...]
>
> Zaorze się do imentu, ,,zaorując państwo" ?
> Bardzo-bardzo solidne. ,,Państwo" zostanie ,,zaorane" z powodu jednej idiotki.

O, takiej:

,,Joanna Parniewska wzięła między udział w programie stream-artu, który w sposób
eksperymentalny wykorzystuje nowe technologie. Stworzyła też projekt ,,Omnes Pisces
Habent Pussies", co z łacińskiego oznacza ,,Wszystkie rybki mają c**ki".

- To był bardzo wyczerpujący emocjonalnie projekt o tematyce feministycznej. Zaczęłam
analizować postać Andersonowskiej [chyba hednak małą literą oraz andersEnowskiej?! -
p. XL] Małej Syrenki w porównaniu z syreną starogrecką i tą średniowieczną z
bestiariuszy. Mała Syrenka jest kobietą pozbawioną waginy, czyli będącą spełnieniem
fantazji wystrajających z lęku kastracyjnego - mówiła na ten temat.

Na swoim Instagramie Joanna Parniewska chwali się także innymi projektami. Na jednym
ze zdjęć wystylizowała się na podobieństwo Matki Boskiej, na innym jej wizerunek
otacza napis ,,Ch*j z wami, aborcja z nami"

https://www.se.pl/wiadomosci/lekkie/wiemy-kim-prywat
nie-jest-pani-joanna-z-krakowa-bardzo-ciekawa-postac
-aa-ojVP-GKjw-DhE4.html?source=taboola&medium=recomm
ended

??????

> Takie na przykład Niemcy zaorały miliony ludzi i same nie zostały za to zaorane (a
dosłownie miało tak się stać!

bo za karę miały być po wojnie państwem stricte rolniczym, pozbawionym przemysłu
ciężkiego! - co oczywiście pozostało tylko na papierze i po kapitulacji do
,,macierzy" wróciły firmy-córki po ucieczce z kapitałem za ocean, dzięki czemu
przemysł ciężki aż furczał)

> , ba, po tym zaoraniu milionów ludzi stały się autorytetem i moralnym ,,góró" -
nawet dla Żydów, równo oranych przez nie podczas 2WŚ.

Żydzi szybko schowali swoje lamenty do kieszeni pełnej niemieckich srebrników i dziś
wespół z Niemcami zgodnie ,,chwalą Pana" przeciw Polakom ?

Jako i wyżej.

5. Data: 2023-07-21 09:35:36

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.07.2023 o 20:39, PD pisze:
-zazyla-tabletke-poronna-w-szpitalu-zjawila-sie-poli
cja.html

> Uhm, prawie pewien i zapewne. To bardzo solidne podstawy do zaorania
> państwa.

Wolałbyś abym napisał, że jestem pewien? Jak antyszczep o chipach w
szczepionkach? To są dopiero solidne podstawy...
Ja przynajmniej mam jakieś podstawy.

> No to oraj ;)

Samo się już orze.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2023-07-21 11:20:48

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.07.2023 o 00:40, M. Z. pisze:

> [...]
jednym ze zdjęć wystylizowała się na podobieństwo Matki Boskiej, na innym jej
wizerunek otacza napis ,,Ch*j z wami, aborcja z nami"

Czyli jest bardziej świadoma tego co się dzieje od ciebie.

https://oko.press/narracja-pis-aborcja-joanna

Właśnie przez takich jak ty to państwo jest z obleśnej i mokrej tektury
i ludziom odechciewa się w nim żyć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2023-07-21 18:00:04

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.07.2023 o 09:35, Kviat pisze:
> [...]
>
> Wolałbyś abym napisał, że jestem pewien? Jak antyszczep o chipach w
> szczepionkach? To są dopiero solidne podstawy...

Nic bym nie wolał w kontekście twojego pisania. Twoja brocha co piszesz.
Bardzo podoba mi się twoja koncepcja zaorania państwa z powodu prawie
pewności, że lekarka jest z klauzulą sumienia, a funcjonariusze zapewne
tylko wykonywali rozkazy. Gdyby Hitler wpadł na twoją światłą myśl, nie
pierdolił by się z jakimś wolnym miastem Gdańsk, tylko znalazł by jakąś
lekarkę i funkcjonariusza - zapewne jestem tego prawie pewien ;)

> Samo się już orze.

https://twitter.com/MorawieckiM/status/1682352514102
972416

PD

8. Data: 2023-07-21 23:19:10

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.07.2023 o 18:00, PD pisze:

> [...]
> Bardzo podoba mi się twoja koncepcja zaorania państwa z powodu prawie
> pewności, że lekarka jest z klauzulą sumienia, a funcjonariusze zapewne

Z powodu istnienia klauzuli sumienia, "lekarzy" z tej listy, oraz
funkcjonariuszy "tylko" wykonujących rozkazy.
I takich ja ty i ikselka.
Ale i tak tego nie zrozumiesz.

> Gdyby Hitler wpadł na twoją światłą myśl, nie
> pierdolił by się z jakimś wolnym miastem Gdańsk, tylko znalazł by jakąś
> lekarkę i funkcjonariusza - zapewne jestem tego prawie pewien ;)

Przecież znalazł. Wyznawców mu nie brakowało, wykonujących "tylko"
rozkazy też nie.
I zaorał państwo.

9. Data: 2023-07-22 10:12:02

Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

piątek, 21 lipca 2023 o 23:19:37 UTC+2 Kviat napisał(a):
> [...]
> I takich ja ty i ikselka.
> Ale i tak tego nie zrozumiesz.
> Przecież znalazł. Wyznawców mu nie brakowało, wykonujących "tylko"

I to właśnie wskutek tego ,,zaorania" powstała IV Rzesza pod świetlanym nickiem
,,Unia Europejska", w której Niemcy już bez przeszkód realizują swoje neoimperialne
zapędy wobec tych, na których kiedyś napadli i wytłukli.

> Ale i tak tego nie zrozumiesz.

Niemców - świetnie rozumiem. Dlatego głosuję na PiS, a nie na twoich zdrajców Narodu
Polskiego.

> Powrotu do zdrowia życzę.

Kaftan se wypierz, bo już tęczy nie widać i śmierdzi. Samymi życzeniami się nie da.

> Piotr

Co? ?

10. Data: 2023-07-22 12:15:39

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.07.2023 o 10:12, M. Z. pisze:

> [...]
,,Unia Europejska", w której Niemcy już bez przeszkód realizują swoje neoimperialne
zapędy wobec tych, na których kiedyś napadli i wytłukli.

Paranoja to bardzo przykra przypadłość.

> Niemców - świetnie rozumiem. Dlatego głosuję na PiS, a nie na twoich zdrajców
Narodu Polskiego.

I to właśnie wskutek takich ludzi jak ty ten kraj się sam zaorze.
Nie pierwszy raz zresztą. Ale skąd ty możesz o tym wiedzieć, skoro
spałaś na lekcjach historii?

> Kaftan se wypierz, bo już tęczy nie widać i śmierdzi. Samymi życzeniami się nie da.

Nie moja wina, że musisz go tak często używać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Sprawa Peretti.
Lekarzu, pracuj albo płać!