Re: Słomiany wdowiec.

From: krys <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Słomiany wdowiec.
Date: Thu, 04 Jul 2002 08:08:09 +0200

Osoba znana jako Sokrates zapodała:

> Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:17382759.4EBddDVKsq@krys...

> dla mnie luksus;-)
>
> Tzn. nie jadłaś obiadów i żyłaś w bałaganie.

E tam. Ja bez obiadu mogę żyć, ale dziecko już niekoniecznie, a mąż zabrał
dziecko wymagające jedzenia obiadu.
Co do bałaganu to akurat ja jestem jedyną osobą w rodzinie, której on
przeszkadza. Jak sobie raz posprzątałam, to miałam przez tydzień
posprzątane, bo nie miał kto wszystkiego po kątach roznosić
( pięciomiesięczniak leżał sobie grzecznie bez bałaganienia)

że dom
> sprząta się dla TZ a nie dla siebie, czy jest w tym trudzie
> różnica?

Ja sprzątam głównie dla siebie i szlag mnie trafia, kiedy za chwilę wpada
rodzinka i powoduje stan poprzedni...

Gdy rodzina wyjeżdża i zostaję sam to zwykle
> zaczynam od generalnych porządków

Witaj w klubie:-)

--
Pozdrawiam: