Re: Slub bez wesela - jak to zrobic ??

From: Małgorzata Majkowska <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Slub bez wesela - jak to zrobic ??
Date: Thu, 30 Jan 2003 23:18:05 +0100

Osoba znana wszem jako <r...@w...pl> drżącą z emocji ręką,
skreśliła te oto słowa
> Witam,
>
> planujemy w niedlugim czasie slub - obydwoje zgadzamy sie co do
> tego, ze bedzie bez wesela (po pierwsze koszty [wszystko
> musielibysmy oplacic sami] - po drugie nie lubimy tego typu
> imprez - tu jest 100% zgodnosc - wiec mamy chociaz jedno z glowy)

IMHO - wyjechać i pobrać się cicho i w tajemnicy, albo pobrać się cicho i w
tajemnicy - skoczyć do fotografa, wyjechać, a po powrocie pokazać wszem i
wobec obrączki :-)
Zawsze po skromnym obiadku w restauracji dla garstki wybrańców, pominiętym
osobom może zostać niesmak itp. A tak będzie wilk syty i owca zadowolona :-)
Z tym, że na koperty i bonusy w takim wypadku raczej nie ma co liczyć :-)

--
Małgorzata