Smaki

51. Data: 2017-08-07 11:40:58

Temat: Re: Smaki
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun tak sobie wymyślił:

> Oznaka "nowobogactwa", tu nie chodzi o to co im smakuje - ma być
> ekstremalnie drogo i egzotycznie.

Mam dyżurną w zamrażalniku na wrazie co. Szybko się robi, nie angażuje
zbytnio w kuchni, co zwłaszcza ważne wtedy, gdy kto pryjdzie. Trzy dychy
za kilogram w biedronce. Egzotyka jak jasny gwint. Mimo wszystko smakuje mi.

--
Jarek

52. Data: 2017-08-07 16:19:21

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No widzisz - nie. Nie wystarczy posiadanie rąk i farb, aby być Da Vinci.
> Ani uszu - by zostać Beethovenem. Kubki smakowe tez nie uczynią z każdego
> kipera czy świetnego kucharza.

Z tym się zgadzam, że jedzący i gotujacy to nie to samo.
Ale smak i jedzenie to jednak praktycznie to samo.
Nie da się jeść bez smaku, za to da się smakować bez jedzenia.
Czyli smak to nawet mniej niż jedzenie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

53. Data: 2017-08-07 16:20:45

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I dzisiaj chyba nie ma antybiotyków (poza penicyliną) które by były
> obojętne dla słuchu.

Ty po prostu masz horą wątrobę.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

54. Data: 2017-08-07 17:00:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:
> W dniu .08.2017 o 23:39 XL <i...@g...pl> pisze:
>
> (...)
>
> Naprawdę uważasz, że nie posiadasz _żadnych_ zdolności???
> Mimo, że wymieniasz jakieś jako swoje? Straszny dysonans poznawczy!
> Ale jesteś wobec siebie niesprawiedliwa, nikt tak nie potrafi rozbawić
> p.r.kuchnia, jak ty!
> Nawet wygrywasz z kompulsywnym pseudointelektualizmem!

Tendencyjne przeinaczanie moich wypowiedzi to twoja jedyna zdolność.

55. Data: 2017-08-07 17:26:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Z tym się zgadzam, że jedzący i gotujacy to nie to samo.
> Ale smak i jedzenie to jednak praktycznie to samo.
> Nie da się jeść bez smaku, za to da się smakować bez jedzenia.
> Czyli smak to nawet mniej niż jedzenie.

Nie zrozumiemy się. Ja o niebie,Ty o chlebie - a ogłuchły Beethoven nadal
komponował arcydzieła.

56. Data: 2017-08-07 19:03:34

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2017 o 17:00 XL <i...@g...pl> pisze:

> Tendencyjne przeinaczanie moich wypowiedzi to twoja jedyna zdolność.

Żadna to moja zasługa - to w

--
Trefniś

57. Data: 2017-08-07 19:48:28

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-07 o 08:36, Trefniś pisze:

> Nie warto propagować mitów...
> Cukrzykowi zjedzenie czegoś słodkiego może uratować życie w przypadku
> śpiączki cukrzycowej:
>
> https://portal.abczdrowie.pl/spiaczka-cukrzycowa

Przypomnialeś mi. Akurat moja sąsiadka nosi zawsze przy sobie cukierki
na wszelki wypadek.

--
animka

58. Data: 2017-08-07 19:53:21

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-07 o 16:20, Stokrotka pisze:

> Ty po prostu masz horą wątrobę.

Ale jeszcze na tyle dobre poczucie smaku że nie muszę słuchać
podpowiedzi celebrytów co jest dobre a co nie.. :-P

59. Data: 2017-08-07 20:00:06

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-07 o 11:30, Trybun pisze:

> I dzisiaj chyba nie ma antybiotyków (poza penicyliną) które by były
> obojętne dla słuchu.
Dzisiaj to sprzedają antybiotyki z syntetyczną penicyliną, tzn podobne.
Dawno na szczęście nie brałam antybiotyków,

> Oznaka "nowobogactwa", tu nie chodzi o to co im smakuje - ma być
> ekstremalnie drogo i egzotycznie.
Tak, przecież trzeba się pokazać i wydać na coś pieniążki.

> Ta kawa to z czasów PRLu czy w późniejszych?
Z PRL-u jeszcze. Siostra mieszka w Szwecji, miała bogatego męża, więc
kupowali po parę kartonów wszystkiego.
Teraz ma raczej niebogatego szweda, ale chałupę w Polsce sobie zbudowali
(bardziej dla niej).

--
animka

60. Data: 2017-08-07 20:02:22

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za kilogram w biedronce. Egzotyka jak jasny gwint. Mimo wszystko smakuje mi.

Ale co? Ośmiorniczki?
Jakoś nawet jeśli są tanie to nawet nie spróbowałabym.

--
animka

Upał.
Kiszenie
Lody domowe
Urządzenie do gotowania na parze
Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem