Re: Smaki

From: Animka <a...@t...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Smaki
Date: Mon, 7 Aug 2017 20:00:06 +0200

W dniu 2017-08-07 o 11:30, Trybun pisze:

> I dzisiaj chyba nie ma antybiotyków (poza penicyliną) które by były
> obojętne dla słuchu.
Dzisiaj to sprzedają antybiotyki z syntetyczną penicyliną, tzn podobne.
Dawno na szczęście nie brałam antybiotyków,

> Oznaka "nowobogactwa", tu nie chodzi o to co im smakuje - ma być
> ekstremalnie drogo i egzotycznie.
Tak, przecież trzeba się pokazać i wydać na coś pieniążki.

> Ta kawa to z czasów PRLu czy w późniejszych?
Z PRL-u jeszcze. Siostra mieszka w Szwecji, miała bogatego męża, więc
kupowali po parę kartonów wszystkiego.
Teraz ma raczej niebogatego szweda, ale chałupę w Polsce sobie zbudowali
(bardziej dla niej).

--
animka