Re: Smierc

From: Joanna <c...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Smierc
Date: Tue, 08 Jan 2002 11:26:28 +0100

in article a1egbm$j5i$...@n...tpi.pl, Saulo at d...@p...onet.pl wrote on
8-01-02 11:08:

> "Joanna" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [cut]
>
> Tak, mialem tak kilka miesiecy temu. Nagly skurcz serca, i lek, i
> natychmiastowa utrata
> bezpieczenstwa.
> I tez po latach uspienia takiego leku.
> Z ta róznica, ze u mnie lek nie dotyczyl braku czasu, a tylko
> nieodwracalnosci i kompletnosci smierci, i tego, ze to nie do unikniecia.
> Bylo w tym cos upadlajacego. Jak strach, który zabija duszę/"duszę".
>
> Saulo

Lepiej bym tego Saulo nie napisala - to bylo upokarzajace i tragiczne. Bylam
jak bezbronne zwierze i jednoczesnie bardzo sie tego swojego strachu
wstydzilam. Tak bardzo, ze zalowalam, iz nie moge powiedziec "pod Twoja
opieke oddaje sie, Panie" :(
Pamietam przeciez tamta dyskusje. Ale teraz cos z tego zrozumialam.
pozdr.
Jo