Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów Re: Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów

Re: Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów

Data: 2017-09-05 00:09:58
Temat: Re: Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów
Od: j...@o...pl

W dniu niedziela, 27 sierpnia 2017 09:18:31 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
tka-szatana-i-plan-a-zamach-na-niespotykana-skale,11
4,2082

multikulti. Powszednieją wam już te wiadomości, prawda?

> Ale zrozumiałaś, że w tym przypadku zawiodły służby nacjonalistycznych
> separatystów z Katalonii? Fanatycy religijni wykorzystali sytuację i
> polityczne przepychanki lokalnych watażków, patrzących tylko na interes
> własnej dupy.

wlasnie Piotrze zauwaz, ze uzywasz sformulowania "fanatycy religijni".
Piotrze, nie sa to zadni fanatycy; oni po prostu wykorzystuja wiare
dla swych wlasnych celow. calkiem tak samo, jak "chrzescijanie" czy katolicy
wykorzystywali ja piecset lat temu.
oni sa po prostu opoznienie o te piecset lat w rozwoju, w stosunku
do katolikow, czy wyznan pokrewnych.
ludzie zawsze wykorzystywali wiare w Boga dla usprawiedliwienia swych
niegodziwosci. tak bylo, jest, ale nie bedzie. wierz mi.

spytasz Piotrze, po jaka cholere w takim razie ludziom wiara?
ano Piotrze po taka, zeby zycie mialo jakikolwiek sens.
byc moze dla ciebie nie jest to potrzebne, ale dla mnie,
nawet nie wazne, czy bede zyl posmiertnie, jednak taka mozliwosc
miec musze, zeby wogole chcialo mi sie na tym swiecie zyc.

fanatycy religijni Piotrze to osoby, ktore osadzaja innych na podstawie tego,
czego same nie czynia, zamiast osadzac, jesli juz, na podstawie tego,
czego sami nigdy uczynic by nie mogli.

pozdrawiam,
jacek