Smród z pralki

11. Data: 2008-06-15 16:24:43

Temat: Re: Smród z pralki
Od: "leku" <l...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdź jeszcze pojemnik na proszek/płyn do płukania. U mnie tu najczęściej
> siada grzyb i trzeba czyścić przynajmniej raz na miesiąc. Jest to bardzo
> kłopotliwie. Ponoć przyczyną pleśnienia jest maleńka łazienka (blok) i zła
> wentylacja.

Pojemnik (wysuwana szuflada) wygląda na czysty.
Jak na razie skłaniam się ku zastosowaniu jakiejś chemii
przewidzianej do czyszczenia pralek. Jak to nie pomoże
to pozostaje rozkładanie pralki na części :) i szukanie
przyczyny.
A może pytanie do serwisu ?

pozdrawiam
leku

12. Data: 2008-06-15 18:15:16

Od: "Jago" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"leku" <l...@p...wprost.pl> wrote in message
> Witam,
> Pralka Siemens WM16S740OE (niecały rok)
> Od pewnego czasu intensywnie śmierdzi z wnętrza stęchlizną.

Polecam 3/4 szklanki Domestosu na 60 st, to lepsze niz rozbierac cala pralke
i zdejmowac jakies rury. Stosuje taki zabieg raz na kilka miesiecy i dziala
bez zarzutu. Potem warto wykonac pranie czyszczace ze srodkiem pioracym ale
bez wsadu albo wyprac jakies biale/jasne rzeczy np reczniki, scierki
kuchenne.

13. Data: 2008-06-15 18:44:44

Od: "leku" <l...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wsadu albo wyprac jakies biale/jasne rzeczy np reczniki, scierki kuchenne.

I tak pewnie zrobię, tylko obawiałem się jakichś skutków ubocznych.
Dzięki za odzew.

leku

14. Data: 2008-06-15 19:49:36

Od: "Mariusz Wolek" <m...@p...onet.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "leku" <l...@p...wprost.pl> napisał w wiadomości

> I tak pewnie zrobię, tylko obawiałem się jakichś skutków ubocznych.
> Dzięki za odzew.

Ja lalem 3/4 szklanki ACE i temperatura 90 stopni. Nic sie nie stało,
zapachy ustały.

MaW

15. Data: 2008-06-15 22:26:59

Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Wolek pisze:

> Ja lalem 3/4 szklanki ACE i temperatura 90 stopni. Nic sie nie stało,
> zapachy ustały.
>

> MaW

Lać do szuflady czy do bębna?

adams99

16. Data: 2008-06-16 07:05:30

Od: "Mariusz Wolek" <m...@p...onet.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adams99" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Lać do szuflady czy do bębna?

Lałem do szuflady

MaW

17. Data: 2008-06-16 08:16:30

Od: JoShiMa <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jun 2008 18:24:43 +0200, leku napisał(a):

> Pojemnik (wysuwana szuflada) wygląda na czysty.
A pod spodem też? Najwięcej tego syfu zbiera się pod pojemnikiem. Wyjmij go
całkowicie i zobacz jak to wygląda.

JoShiMa

18. Data: 2008-06-16 18:20:15

Od: "leku" <l...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś ma skuteczny sposób na likwidację smrodu z pralki.

Dzięki wszystkim za porady.
Oprócz butelki octu zastosowanej wcześniej
dzisiaj użyłem "Dr. Beckman płyn do czyszczenia pralek".
Jak na razie nie śmierdzi :)
A w odwodzie mam ACE :)

pozdrawiam
leku

19. Data: 2008-06-18 10:25:12

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Byc może nowa pralka ma w odróżnieniu od starego Polara pompe na tyle skuteczna, że
wydmuchuje wodę z syfonu.
JaC

-----

> Syfon jest sprawny, wcześniej był podłączony do niego Polar i problemów ze smrodem
nie było.

ipowood ?
BRAWO !!!
Licznik c.o.
Plyta indukcyjna - pytania
Białe robaczki wszędzie w kuchni - pomocy