Śnieg

11. Data: 2011-05-07 05:58:25

Temat: Re: Śnieg
Od: "marcan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krycha": A ja nie pamiętam, od 1990 r, aby była taka temperatura w maju.
> Pomarzły pędy winorośli, aktinidii, winobluszcz pięcioklapowy, orzech
> włoski,
> a nawet kwiaty azali.
> Serce boli jak patrzę co ta pogoda robi na mojej działce :-(

U mnie zmarzły małe dęby. Każdy z nich ma 50-100 cm i rosły sobie od ok. 5
lat. Całe liście uschły. Przeżyją? Jakos pomóc?
Pozdrawiam
marcan

12. Data: 2011-05-07 09:07:50

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Maj, 08:53, "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> wrote:
> Pamietam identycznę sytuację 1.05.1971 wręcz zaspy na drogach
> 7.05.1974 sypało ostro oraz początek maja 2004.
> Pozdrawiam wspominkowo

Skrybo, a dopowiedz prosze, jesli masz w tym
temacie jakies wspomnienia:
Czy przemarzniety orzech wloski daje jakies
nadzieje na owoce?
Tylko niektore kwiatostany pospadaly... moze
jednak bedzie cos z tego?

Pozdrawiam.
Hanka

13. Data: 2011-05-07 18:49:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 May 2011 07:58:25 +0200, marcan napisał(a):

> "Krycha": A ja nie pamiętam, od 1990 r, aby była taka temperatura w maju.
>
> U mnie zmarzły małe dęby. Każdy z nich ma 50-100 cm i rosły sobie od ok. 5
> lat. Całe liście uschły. Przeżyją? Jakos pomóc?

Dęby (jak inne liściaste) powinny wypuścić liście z pączków uśpionych.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

14. Data: 2011-05-07 22:44:29

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
Czy przemarzniety orzech wloski daje jakies
nadzieje na owoce?
Tylko niektore kwiatostany pospadaly... moze
jednak bedzie cos z tego?

Bez paniki. Po odmówieniu zdrowaśki pozbiera się.
Bez zdrowaśki też się pozbiera. Taki to ateista.
Pozdrawiam pogodnie
skryba

15. Data: 2011-05-08 03:50:28

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-07 20:49, Ikselka pisze:

> Dęby (jak inne liściaste) powinny wypuścić liście z pączków uśpionych.
:)
dęby tak ale inne liściaste niekoniecznie
:(
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/

16. Data: 2011-05-08 11:43:52

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Maj, 00:44, "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com>
> Bez paniki. Po odmówieniu zdrowaśki pozbiera się.
> Bez zdrowaśki też się pozbiera. Taki to ateista.

Dzieki za pogodne slowa.
Pozostaje wiec w nadziei na coroczne nalewki
i torty orzechowe ;)

Hanka
wielbicielka w/w

17. Data: 2011-05-08 14:27:08

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
z.googlegroups.com...
> [...]
> Bez zdrowaśki też się pozbiera. Taki to ateista.

Dzieki za pogodne slowa.
Pozostaje wiec w nadziei na coroczne nalewki

Pozostaje mi czekać na łyczek kąsek tych mniamuśności.
;-)
Pozdrawiam apetycznie
skryba

18. Data: 2011-05-11 05:00:47

Od: "marcan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" napisał
> Dęby (jak inne liściaste) powinny wypuścić liście z pączków uśpionych.
Liście już wypuściły i one właśnie uschły. Wszystkie. We wszystkich dębach.
Dąbkach ;-)

19. Data: 2011-05-11 08:41:32

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"marcan" <m...@o...pl> writes:

> "Ikselka" napisał
> Liście już wypuściły i one właśnie uschły. Wszystkie. We wszystkich dębach.
> Dąbkach ;-)

Ale nie wypuściły z pączków uśpionych tylko ze "zwykłych". Pączki
uśpione to są takie zapasowe.

MJ

20. Data: 2011-05-11 14:43:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 May 2011 10:41:32 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

> Ale nie wypuściły z pączków uśpionych tylko ze "zwykłych". Pączki
> uśpione to są takie zapasowe.
>
> MJ

Otóż to :-)
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

pompa
Nima pszczół ;-((((
nawóz na trawe z chwastami
Ilość kwaitów na magnolii
Siedziska na lawy do ogrodu na zamowienie?