Śnieżka zamiast kremu?

1. Data: 2000-06-30 07:59:09

Temat: Śnieżka zamiast kremu?
Od: "Hania" <h...@c...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Jak w temacie, czy zamiast kremu mogę położyć na biszkopt śmietankę
błyskawiczną "Śnieżka". Potem chciałam ułożyć na niej truskawki i zalać
galaretką. Uda się takie cudo ?

1. Data: 2000-06-30 12:05:15

Temat: Re: Śnieżka zamiast kremu?
Od: "Alicja Gałęziewska" <i...@k...zory.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a) w wiadomości: <8jhjun$4vc$1@korweta.task.gda.pl>...
>Witam! Jak w temacie, czy zamiast kremu mogę położyć na biszkopt śmietankę
>błyskawiczną "Śnieżka". Potem chciałam ułożyć na niej truskawki i zalać
>galaretką. Uda się takie cudo ?

Cześć!

Możliwe, że się uda, ale bezpieczniej by było usztywnić
tą "Śnieżkę" żelatyną.
A tak w ogóle, to proponuję Ci jeszcze inny sposób:
ubitą "Śnieżkę" wymieszaj z rozpuszczoną zimną galaretką,
gdy będzie lekko tężejące, zalej tym wcześniej ułożone
na biszkopcie truskawki.
Smacznego.

Ala

1. Data: 2000-07-03 08:21:53

Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> Witam! Jak w temacie, czy zamiast kremu mogę położyć na biszkopt śmietankę
> błyskawiczną "Śnieżka".

Mozesz tez zamiast tradycyjnego ciezkiego kremu zrobic krem z budyniu (jak sie
bedziesz czesto na priva przypominac, to w koncu go skads odgrzebie).

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-07-04 08:54:41

Od: "Agnieszka Borowiec" <i...@k...zory.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>błyskawiczną "Śnieżka". Potem chciałam ułożyć na niej truskawki i zalać

Dlaczego "Śnieszka" (konserwanty i tak dalej).
Ubij 0,5 litra schłodzonej kremówki (30 %)
z 2 łyżkami pudru, dodać 2 łyżeczki rozpuszczonej
żelatyny z cukrem waniliowym. Pycha, nie
rozpadnie się a z truskawkami smakuje rewelacyjnie.

Agnieszka Borowiec
i...@k...zory.pl

1. Data: 2000-07-08 10:15:19

Od: "Przemyslaw" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Borowiec" <i...@k...zory.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> z 2 łyżkami pudru, dodać 2 łyżeczki rozpuszczonej
> żelatyny z cukrem waniliowym. Pycha, nie
> rozpadnie się a z truskawkami smakuje rewelacyjnie.

Zelatyna nie zaewnia plastycznosci smietany po zastygnieciu, co zapewniaja
inne stabilizatory.
Bardzo dobra jest Bita Smietana Dr.Oetkera w duzej niebieskiej torebce (nie
mylic ze smietan-fix)
Ogolnie masy do tortow robie na zelatynie ale oblozenie i dekoracje na
stabilizatorze.

Przemyslaw

Tort z ciasta ptysiowego
RFD: pl.rec.robotki-reczne