Re: Soja.

Data: 2004-04-01 06:43:07
Temat: Re: Soja.
Od: "jangr" <j...@i...pl>

> Użytkownik "jurek" napisał w wiadomości
> W nawiazaniu do twojej lektury rozsmieszajacej (biochemia Harpera) , to
> pragne doniesc ze we wszystkich uczelniach do programow ktorych udalo mi
sie
> dotrzec, w/w Biochemia Harpera jest w programie (zadnych wyjatkow nie
> bylo!). Prawda jest ze "szkoly" opuscilem juz wiele lat temu, ale nie
> przypominam sobie zeby w programach umieszczano pozycje do zapoznania sie
> tylko i wylacznie w celu rozsmieszania studentow. Dwie studentki w
rodzinie
> [...]

Rozmawiałem ze studentką 4. roku medycyny. Powiedziała, że uczą się z
Harpera.
Poza tym sam na własne oczy widziałem studentkę z Norwegii (jest tu grupa
100- osobowa),
która uczyła się właśnie z Biochemii Harpera, ale ona miała wersję
angielską, lapidarną
o małej objętości a dużej liczbie rysunków. Ona była na 2. roku.
Janusz.