Re: Soja.

Data: 2004-04-01 08:29:59
Temat: Re: Soja.
Od: "Wiedźma" <w...@t...pl>

> Przykro mi Kasiu, ale ty nie rozumiesz o co chodzi:-)

No własnie, ja tez nie rozumiem:-) moze dlatego Twój atak na jangra mnie
tak zdziwił, bo był, jak dla mnie, ni z gruszki ni z pietruszki (dla
mnie- nie wtajemniczonej w Waszą prywatną korespondencję). Stąd moja
propozycja- albo upublicznijcie kontekst, w jakim będzie zrozumiałe, o
co chodzi, albo atakujcie się prywatnie, skoro te ataki nie mają związku
z treścią wątku tylko z jakimiś zaległymi porachunkami.
Nie chodzi mi o to, czy to na temat, czy nie, bo sama często nie na
temat piszę:-), ale po prostu chciałabym przynajmniej rozumieć, o co są
kłótnie;-) (jeśli chodzi o branie w nich udziału to już
niekoniecznie;-)).

To tylko taka moja propozycja do rozpatrzenia:-) mam nadzieję,że nie
wywoła kolejnej burzy.

pzd. Wiedzma