Solidarność kobiet.

51. Data: 2012-09-22 20:47:36

Temat: Re: Solidarność kobiet.
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-22 19:49, Andromeda pisze:
> [...]
Zamachowski zostawił żonę i czwórkę dzieci?

> Bo tylko dobra kobieta mogła odbić złej żone dobrego męża.

Odbić to się może czkawka.

--
Paulinka

52. Data: 2012-09-22 20:50:40

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Wrz, 22:23, medea <x...@p...fm> wrote:
> [...]
-nie-zna-sie-na-fac...

> Ależ ja nie o Ikselci tutaj, nie bojaj. Naucz się czytać, tłumoku.
>
> Ewa

Dobrze czytam te twoje pustakowe insynuacje, gdybyś czytała dobrze
Ikselkę to byś wiedziała że brzydota kojarzy jej się z okropnymi
czynami, czyli zazdrością, małostwością, z grubiańskim rechotem itd.
Ci ludzie są brzydcy wewnętrznie co często też jest widoczne cieleśnie.

53. Data: 2012-09-22 20:52:08

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-22 20:18, Andromeda pisze:

Zamachowski zostawił żonę i czwórkę dzieci?

> No bo dlaczego jest zawsze zła -kobieta, ta do której odchodzi mąż?

Mężowie to gwiazdy na nieboskłonie Boga. Żaden mężczyzna nie jest winien
rozpadu małżeństwa. Ba żadna kobieta również. Wina jest we wsi,
katolizmie i oświeconych globach, którzy uważają, że zasadą jest brak zasad.

Paulinka

54. Data: 2012-09-22 20:53:34

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Wrz, 22:46, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> Globuś, jeszcze raz: Kto jest zły, a kto dobry w tym układzie, i skąd ty to wiesz?
>
> Stalker

Nie wiem kto jest zły, nie znam tej kobiety, walcze z głupim
steteotypem który przypisałeś, a on zawsze fałszuje rzeczywistość.

55. Data: 2012-09-22 20:55:59

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Wrz, 22:52, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

> [...]
> rozpadu małżeństwa. Ba żadna kobieta również. Wina jest we wsi,
> katolizmie i oświeconych globach, którzy uważają, że zasadą jest brak zasad.

No to nie jest trudne, ale ten wasz poziom jednak jest zaskakujący.

56. Data: 2012-09-22 21:02:06

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-22 22:55, Andromeda pisze:

Zamachowski zostawił żonę i czwórkę dzieci?

> No to nie jest trudne, ale ten wasz poziom jednak jest zaskakujący.

Twój wyrównuje wszelkie powody, żeby uznać (nie)normalność za normę.
Bójmy się Boga, bo na globa za późno.

--
Paulinka

57. Data: 2012-09-22 21:02:28

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-22 22:36, Paulinka pisze:

> Wygląd jest sprawa poboczną. Clou stanowią interakcje międzyludzkie.
> XL nie potrafi takowych zdrowych stworzyć. Wygląd tutaj nie ma nic do
> rzeczy. Z reguły brzydale mają fory, bo są zwykle sympatyczni, tak jak
> grubasy.

Myślę, że z urodą to jest tak jak z pieniędzmi - może pomóc i wiele
ułatwia, jeśli jest. Jednak bez osobowości i głowy na karku nie ma
większego znaczenia w dłuższej perspektywie. I odwrotnie - można być
zupełnie przeciętnym, ale jeśli się ma w głowie dobrze poukładane, to
się dobrze zainwestuje.

Ewa

58. Data: 2012-09-22 21:03:26

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-22 22:52, Paulinka pisze:

> [...]
> winien rozpadu małżeństwa. Ba żadna kobieta również. Wina jest we wsi,
> katolizmie i oświeconych globach, którzy uważają, że zasadą jest brak

Swoją drogą ciekawe, że Richardsonce się tak obrywa, a o Zamachowskim
nikt złego słowa nie powie. A też mu się należy.

Ewa

59. Data: 2012-09-22 21:05:43

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-22 22:50, Andromeda pisze:
> [...]
> czynami, czyli zazdrością, małostwością, z grubiańskim rechotem itd.
> Ci ludzie są brzydcy wewnętrznie co często też jest widoczne cieleśnie.

To pokaż swe piękne oblicze, chłopcze. :)

Ewa

60. Data: 2012-09-22 21:06:36

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-22 23:02, medea pisze:
> I odwrotnie - można być zupełnie przeciętnym, ale jeśli się ma w
> głowie dobrze poukładane, to się dobrze zainwestuje.

I tak właśnie powstają brzydkie kaczątka.

Ewa

W zdrowym...
Czarna seria ;)
Jakie są pszesądy dotyczące zębuw?