Somat 5 kontra Calgonit 4w1

11. Data: 2006-06-07 09:24:21

Temat: Re: Somat 5 kontra Calgonit 4w1 VS. ROBOT
Od: "Piotr" <spamy(remove)@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

W skrócie, Robot zdobywa rynek niższą ceną i jakością nie
odbiegającą id innych producentów. Producent Calgonitu
nie daje sobie rady z rodzimym producentem na pólkach sklepowych
i postanowił się sądzić o.... wzór opakowania, które jest
w ich mniemaniu kopią opakowania Calgonitu.
Oczywiście żada zmiany opakowania i odszkodowania.
Jeśli widzieliście obydwa to sami zrozumiecie o co chodzi.
zero podobieństwa. Oczywiście tego typu procesy toczą
się latami i angażują sztaby prawników.
info. wg reportażu z TV. Dobre imię zdobyw się latami,
a traci przez takie głupie zagrywki.

pozdrowionka,
Piotr

12. Data: 2006-06-07 22:46:27

Temat: Re: Somat 5 kontra Calgonit 4w1
Od: "marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja używam Domol 3 in 1 z sieci rossmana, jak jest promocja to ok 10-11 zł 40
tabletek,

13. Data: 2006-06-08 08:33:40

Od: Tadeusz Włodarczyk <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 Jun 2006 11:24:21 +0200 _Piotr_ wrote:
> Jeśli widzieliście obydwa to sami zrozumiecie o co chodzi.
> zero podobieństwa.

http://www.calgonit.de/solutions.shtml
http://www.pollena.pl/robot-tabletki.html

Zaiste zero podobieństwa..

--
FOTOSABAT - stowarzyszenie i galeria internetowa
http://www.fotosabat.org

14. Data: 2006-06-08 09:00:55

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Włodarczyk" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> http://www.calgonit.de/solutions.shtml
> http://www.pollena.pl/robot-tabletki.html
>
> Zaiste zero podobieństwa..

Podobieństwo może jest, może nie. Nie o to chodzi. Chodzi o nieczystą grę -
przez wiele miesięcy w supermarketach nie dało się kupić niczego innego poza
calgonitem. Dostanie Robota czy Ludwika graniczyło z cudem.

O dziwo ofiarą podobnego marketingu padł Durex, którego nie dało się dostać
nigdzie, a jego miejsce na półce zajął Unimil :) Ale to już inna bajka ...

Agata

15. Data: 2006-06-08 09:03:04

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Seneczko" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> jesli tak to rozejze sie za Robotem :-)

Odnoszę wrażenie, że Robot też wydajniejszy jest (jako proszek, tabletek nie
używam bo mi śmierdzi wszystko po nich). Niby 1,5kg się kupuje obu, sypie
się tyle samo bo przecież pojemniczek jest nierozciągliwy, a Calgonit po
2-3tygodniach się kończy, a Robot i miesiąc zostaje. Większą objętość przy
tej samej masie ma, czy jak?

Agata

16. Data: 2006-06-08 10:38:50

Od: "Piotr" <spamy(remove)@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.calgonit.de/solutions.shtml
> http://www.pollena.pl/robot-tabletki.html
>
> Zaiste zero podobieństwa..

Dokładnie, pomylenie obydwu produktów nie jest możliwe,
nie pójdziesz do sklepu i przez przypadek nie kupisz Robota
zamiast Calgonit'u i na odwrót.

tu są akurat inne też niebieskie tło i kieliszek.
http://www.allegro.pl/item107776029_tabletki_do_zmyw
arki_3w1_niemieckie_super_jakosc.html

Zapewne takich znajdziesz więcej, ale akurat żadne nie są
zagrożeniem dla Calgonitu.
Zastrzeganie koloru tła jest wręcz absurdalne, doszlibyśmu że ktoś
zastrzeże sobie czerwony + kieliszek np somat, inny zielony + 2 kieliszki
itd.
Liczy się logo które jest zupełnie inne i nie do pordrobienia.
Gdybyt Robot nazywał się Colganit i miał identyczną /podobną czcionke
to rozumiem. Ale Robot istnieje na naszym rynku od czasów, kiedy
o Calgonicie nikt nawet nie słyszał, ma swoją marke, logo,
nie ma tu mowy o podszywanie się pod logo innego producenta.

pozdr,
Piotr

17. Data: 2006-06-08 13:55:27

Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek napisał(a):

> ... Większą objętość przy tej samej masie ma, czy jak?

Bardzo możliwe :)

--
spp

18. Data: 2006-06-13 20:10:51

Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KASIA" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> Od poczatku posiadania zmywarki uzywalam wylacznie Calgonitu.Zastanawialam
> sie ostatnio nad Somatem 5 bo jednak troche tanszy. Co o nim myslicie jak
> domywa np przypalone garnki?
> Pozdrawiam Kasia

oglądałem dziś w TESCO: Robot, Somat, Calgonit
nie pastylki ale proszki i sól oraz nabłyszczacze
róznice groszowe, dosłownie
o dziwo Calgonit "cytrynowy" tańszy o jakieś 25% od zwykłego - czemu ????

Piotrek

19. Data: 2006-06-14 13:27:49

Od: Andrzej Seneczko <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek napisał(a):

> o dziwo Calgonit "cytrynowy" tańszy o jakieś 25% od zwykłego - czemu ????

moze im zalega na magazynach :-)

--
Pozdrawiam Andrzej
Puławy

Do elektryków - transformator
panele podłogowe w nieogrzewanym pomieszczeniu
Wymiana okien, kogo polecacie? Warszawa
zawieszenie polek a plyta GK
potrzebuje stare (bez legalizacji) wodomierze 3/4"