Somat 5 kontra Calgonit 4w1

1. Data: 2006-06-05 17:56:36

Temat: Somat 5 kontra Calgonit 4w1
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Od poczatku posiadania zmywarki uzywalam wylacznie
Calgonitu.Zastanawialam sie ostatnio nad Somatem 5 bo jednak troche
tanszy. Co o nim myslicie jak domywa np przypalone garnki?
Pozdrawiam Kasia

2. Data: 2006-06-05 18:15:35

Temat: Re: Somat 5 kontra Calgonit 4w1
Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KASIA" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> [...]
> sie ostatnio nad Somatem 5 bo jednak troche tanszy. Co o nim myslicie jak

Ja od Somatu zaczynałam. Potem już tylko Robot - proszek. Ew. Ludwik.
Calgonit jest najgorszy. A tabletki to już wogóle koszmar...

Agata

3. Data: 2006-06-05 19:53:45

Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja od Somatu zaczynałam. Potem już tylko Robot - proszek. Ew. Ludwik.
> Calgonit jest najgorszy. A tabletki to już wogóle koszmar...

Nie weim czy Calgonit jest najgorszy bo używam tylko Calgonit, ale ostatnio
w markecie dostałem próbkę 3 szt SOMAT i nie widze różnicy. Cena jest
podobna.
Może na jakieś specyficzne zabrudzenia SOMAT jest lepszy (lub gorszy) od
Calgonit.

JR

4. Data: 2006-06-05 22:39:29

Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie ostatnio nad Somatem 5 bo jednak troche tanszy. Co o nim myslicie jak

powiem tak: ostatnio moja lepsza połowa włączyła zmywarkę bez proszku na
program auto
i szczerze mówiąc też nie widziałem zbyt dużej różnicy (no, inny zapach z
wnętrza zmywarki....) na umytych talerzach i innych naczyniach
mam zmywarkę Siemens, ze średnio-niskiej półki

Piotrek

5. Data: 2006-06-05 23:46:37

Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

KASIA napisał(a):
> Od poczatku posiadania zmywarki uzywalam wylacznie
> Calgonitu.Zastanawialam sie ostatnio nad Somatem 5 bo jednak troche
> tanszy. Co o nim myslicie jak domywa np przypalone garnki?
> Pozdrawiam Kasia
Obecnie meczymy Somat, ale ze wzgledu na zapach (bardziej nieprzyjemny
niz inne proszki) chyba jednak wrocimy do Robota. Calgonitu nie
stosowalismy i raczej nie bedziemy.
--
Q. Nikt mnie nie widział, nic mi nie udowodnią, wszystkiemu zaprzeczę

6. Data: 2006-06-06 04:16:28

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypalone garnki to IMO ręcznie czyścikiem (chyba, że zmywarka ma funkcję
piaskowania ;-) Moja np. nie domywa garnków z zaschniętymi resztkami
ziemniakow i przypalonego też nie. CAlgonit, SOmat , Robot - nie widzę
istotnej różnicy
Jacek

7. Data: 2006-06-06 07:35:21

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> piaskowania ;-) Moja np. nie domywa garnków z zaschniętymi resztkami
> ziemniakow i przypalonego też nie. CAlgonit, SOmat , Robot - nie widzę

Po co się męczyć. Wystarczy wlac odrobine wody, wsypac ciut proszku do
zmywarki i po 30 minutach wszystko pieknie odchodzi. Proszek jest tak żrący,
że rozpuści nawet bardzo przypalone garnki.

8. Data: 2006-06-06 10:25:37

Od: "Piotr" <spamy(remove)@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obecnie meczymy Somat, ale ze wzgledu na zapach (bardziej nieprzyjemny niz
> inne proszki) chyba jednak wrocimy do Robota. Calgonitu nie stosowalismy i
> raczej nie bedziemy.

robot rulez! Calgonitu nie kupie choćby za ich nieetyczną walkę z Polleną
na rynku, chamstwo totalne. Gigant próbuje zmieść naszą rodzimą fabrykę,
która całkiem nieźle radzi sobie na ryku. Kupujcie Robota!

pozdr,
Piotr

9. Data: 2006-06-06 12:33:46

Od: Andrzej Seneczko <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisał(a):

> robot rulez! Calgonitu nie kupie choćby za ich nieetyczną walkę z Polleną
> na rynku, chamstwo totalne. Gigant próbuje zmieść naszą rodzimą fabrykę,
> która całkiem nieźle radzi sobie na ryku. Kupujcie Robota!

jesli tak to rozejze sie za Robotem :-)

--
Pozdrawiam Andrzej

10. Data: 2006-06-06 12:58:05

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisał(a):

> [...]
> na rynku, chamstwo totalne. Gigant próbuje zmieść naszą rodzimą fabrykę,
> która całkiem nieźle radzi sobie na ryku. Kupujcie Robota!

moze i ja wyprobuje cos innego...
kAsia

Do elektryków - transformator
panele podłogowe w nieogrzewanym pomieszczeniu
Wymiana okien, kogo polecacie? Warszawa
zawieszenie polek a plyta GK
potrzebuje stare (bez legalizacji) wodomierze 3/4"