Sondaze wyborcze

11. Data: 2005-09-23 15:27:18

Temat: Re: Sondaze wyborcze
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości
news:43340adf$0$5423$f69f905@mamut2.aster.pl...

> czy wzrost poparcia dla LK i MB kosztem DT dziwi Cię?

Tak, dziwi,
a co takiego sie stalo, ze nagle (przez ostanie pare dni) DT stracil, a np.
MB zyskal?
Ludziom sie juz w glowach pomieszalo, czy jak? ;)
Duch

12. Data: 2005-09-23 15:31:01

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> No tak, bo Pan w telewizji cos powiedzial i wszystko bylo jasne.
> A tu nagle Duch cos innego napisalas na grupie (sugerujac ze Pan nie mowi
> prawdy) i ....
> teraz nie wiesz co masz myslec ;)

Taaa. :))))))

P.

13. Data: 2005-09-23 15:31:39

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> Chyba nie chcesz mi wmowic, ze media nie pokazuja wszystkiego...

Pokazują, tylko może Ty, słońce, czegoś nie zauważyłeś ;D

P.

14. Data: 2005-09-23 15:33:42

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tak, dziwi,
> a co takiego sie stalo, ze nagle (przez ostanie pare dni) DT stracil, a

Nie wiesz? :DDDD

Dobra, Duchu, jesteś co prawda fascynującym okazem, ale nie mogę Ci
poświęcać aż tyle czasu :)

Paff

15. Data: 2005-09-23 16:48:55

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki wrote:

> jak gazebo:
>
> czytajac ciebie mam silne wrzenie :DD

ROTFL
--
careful with that axe Eugene!

16. Data: 2005-09-23 17:50:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch:
> [...]

Media dla rozglosu, taniej sensacji i poklasku mas sa gotowe
podpisac pakt z samym diablem... i skutki takich swoich
pseudo-informacyjnych funkcji demonstruja rownie chetnie,
czesto, co i bezkrytycznie - tak sie sklada, ze dzis przekonalem
sie o tym jak rzadko kiedy.

Przy okazji pozdrawiam ozieble pana WS z Pulsu Biznesu,
ktory swymi para-detektywistycznymi wypocinami wspaniale
mi [oraz nie tylko mi] te kwestie "unaocznil", niestety.

--
Czarek

17. Data: 2005-09-23 21:12:24

Od: "T.N." <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <dh0toh$h8j$1@nemesis.news.tpi.pl> Duch napisał(a):
> Wyglada na to media mocno pchaja niektorych kandydatow,
> innych przemilaczja. I to skutecznie.

Albo to media, albo, co moim zdaniem jest bardziej prawdopodobne ludzka
głupota i podatność na reklamę. Niestety. Sondaże, jakiekolwiek nie
były wykazały ogromny związek wzrostu poparcia z intensywną, acz
zupełnie jałową kampanią. Czyżby po tej pamiętnej reklamie, w której pan
Tusk pokazuje, że za nim jest stocznia wszyscy ci, którzy przyczynili
się do gwałtownego wzrostu jego pozycji w rankignu w tym czasie stali
się z dnia na dzień orędownikami podatku liniowego i liberalizmu
gospodarczego? Do tej pory miałem takie wrażenie, że większość ludzi,
których znam ma dość mocno określone poglądy polityczne. Lewicowe,
prawicowe, liberalne czy bardziej "opiekuńcze" to nie ma aż takiego
znaczenia, ważne, że ludzie ci przynajmniej wiedzą co reprezentuje
partia, na którą oddadzą głos, że mają sprecyzowane poglądy, potrafią o
nich dyskutować i swojego zdania bronić. Ale w większości przypadków tak
nie jest. Te dziwaczne skoki poparcia między zupełnie odmiennymi
kandydatami nie są moim zdaniem dowodem na to, że "telewizja kłamie",
a jedynie obrazują pewien rodzaj hipnozy, który z dużym powodzeniem
udaje się stosować na ogromnej częśći społeczeństwa. Kandydatów na
prezydenta traktuje się niczym proszek do prania, który trzeba dobrze
zareklamować w telewizji, bo ludzie wtedy to kupią. A sama telewizja?
Czy to ona kreuje liderów i zwycięzców w rankingach? Nawet jeśli tak to
należy pamiętać, że jest to jedynie odpowiedź na polityczny analfabetyzm
społeczeństwa i fakt, że niektórym można wmówić wszystko. Bo czy
jakikolwiek sondaż może zmusić człowieka do oddania głosu na ludzi, z
którymi się nie zgadza? Czy sondaże wciskają ludziom długopis w rękę i
tajemną mocą powodują postawienie krzyżyka w odpowiednim miejscu?
Przy okazji jakichkolwiek wyborów zawsze dużo się mówi o frekwencji i o
tym jak ważne jest, żeby pójść do urn i zdecydować o przyszłości kraju.
Tylko, że to ma sens jedynie wtedy, gdy wyborca ma chociażby minimalne
pojęcie o ludziach na których głosuje. To nie totolotek i jak ktoś chce
"strzelać", nawet w dobrej wierze, to lepiej dla innych i pewnie nawet
dla niego samego byłoby zostać w tym dniu w domu.
Teraz PiS idzie w góre, bo po ostatnich wypowiedziach Kaczyńskich
ludzie wyczaili, że PO to "broni bogatych", więc trza głosować na
prawicę... Cóż, sam jestem za PO i od lat niezmiennie popieram partie
będące w centrum, ale jak to mawiają w sporcie "niech wygrają lepsi".
Tylko, że w obecnej sytuacji będą to lepsi spece od reklamy i
marketingu.

T.N.

18. Data: 2005-09-26 08:28:59

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i po wyborach.

Zgodnie z ~oczekiwaniami mamy epoke rzadow
"prawicowych" miernot - roznej masci nieudacznicy
pieja az zanoszac sie otwarcie i bez zenady z zachwytu.

Kolejne 4 lata stracone po to tylko, aby czesc matolow
dojrzala do nie utozsamiania sie z bezmyslnym motlochem,
ktoremu od niepamietnych czasow wtoruja media i dla
ktorego im gorzej tym lepiej.

Miejmy nadzieje, ze nie uda sie ponownie zrujnowac tego
kraju (gospodarki!) w sposob nieodwracalny, a przy okazji
bezkarnie nakrasc zbyt wiele przez - bagatela - maks. 4 lata.

A wiec chore malpy i skurwieni popaprancy gora.
Czas start - oto macie swoj czas na "porzoundzenie sieu".

Moje gratulacje... ;)
matoly. :)

--
Czarek

19. Data: 2005-09-26 10:59:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgodnie z ~oczekiwaniami mamy epoke rzadow
> "prawicowych" miernot

BTW PO wygrala z PiS w grupie osob spoza wsi
(miasta roznej wielkosci), jak rowniez w grupie
osob przed 40-ka.

Z tego wynika, ze pewnosc siebie, nawet w sytuacji
szerzenia demagogii, przynosi "pozytywny skutek
wyborczy" wsrod mieszkancow wsi i wsrod osob
ze tak powiem nieswiezych wiekowo...
oraz z co ponajwyzej srednim wyksztalceniem.

Co to znaczy miec budujace publicity... w mediach.
Heh. ;o

--
Czarek

20. Data: 2005-09-26 11:09:54

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

Dobra, juz po wyborach parlamentarnych.
PiS - 26.8
PO - 24

W sondazach wczesniej caly czas bylo -
PiS 24% (tu sie w miare zgadza)
PO 34% !

Gorzej z sondazami prezydenckimi:
wczesniej bylo DT 51%, JK 29%.
Tu przed parlamentarnymi bylo DT 38%, JK 34%.

Duch

Syndrom poaborcyjny
oblane egzaminy
To straszne