Sondaze wyborcze

1. Data: 2005-09-23 12:50:41

Temat: Sondaze wyborcze
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Wyglada na to media mocno pchaja niektorych kandydatow,
innych przemilaczja. I to skutecznie.

Najpierw bylo z Cimoszewiczem - mial 31% poparcia!
Nawet jesli mial tylko 5%, to widz - slyszczac to,
chetnie poprze "pewniaka".
Wiec kandydat zyskuje i dzieki takiej kampanii popracie
skacze mu z 5% na 15%.

No tak, ale jest problem - przeciez podczas rzeczywistych
wyborow wyjdzie na jaw,
ze nie 30%, tylko 15% !

Wiec tydzien przed wyborami,
koryguje sie sondaze i kandydat bedzie mial w sondazach 17%,
w wyborach wyjdzie 15% - wiec sondaze nie klamia.
Cimoszewicz mial na koncu okolo 19%.

Teraz jest wlasnie ten tydzien, kiedy nastepuje korekcja sondazy,
zeby nie bylo zbyt drastycznej roznicy z prawdziwymi wynikami :))

Podobnie jest z Tuskiem - mial juz 51%!
Ja obstawialem tak (optymistycznie dla kandydatow) - Tusk 33%,
Kaczynski 25%.
Dzisiaj patrze do Wybiórczej - Tusk 32%, Kaczynski 30%.
Cos takiego! :)

Nie wykluczone jest tez to, ze podaczas oglaszania Tuskowi tych 51%
szczytow,
Kaczynski w rzeczywostosci mogl miec wiecej procent od niego!

Z innej beczki - ile mialby Tusk czy Kaczynski gdyby media ich przemilaczly?
Przypuszczam ze okolo 5%.

Pozdrawiam,
Duch

2. Data: 2005-09-23 13:27:14

Temat: Re: Sondaze wyborcze
Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

[snip]
> Z innej beczki - ile mialby Tusk czy Kaczynski gdyby media ich
> przemilaczly?
> Przypuszczam ze okolo 5%.
[snip]

A wiesz, ile miałby Borys Jelcyn? 0%!

Bo w ogóle, ale to w ogóle się o nim nie mówi :)

Hop hop, Duchu, wróć, bo widzę, że już zupełnie się zrywasz z uwięzi :)

Paff
--
"Współczucie nie tłumaczy poparcia dla eutanazji, gdyż ja też
mam wobec chorych współczucie - a jakoś eutanazji nie popieram."

3. Data: 2005-09-23 13:36:40

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> Wyglada na to media mocno pchaja niektorych kandydatow,
> innych przemilaczja. I to skutecznie.

jak gazebo:

czytajac ciebie mam silne wrzenie :DD

paff
--
Nie ściągać, bo tym, co to będą robić, będę musiała postawić ptaszka.

- Renata Beger
do kandydatów Samoobrony do Sejmu zdających w Łodzi wewnętrzny egzamin
partyjny

4. Data: 2005-09-23 13:59:20

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> Bo w ogóle, ale to w ogóle się o nim nie mówi :)

Pomiedzy "sie nie mowi",
a kreowaniem kandydata na faworyta jest duza roznica.
Tusk jeszcze 2 tygodnie temu mial 51% a teraz ma 32%.
A przeciez "przechwycil prawie wszystkich wyborcow Cimoszewicza" (za
Rzeczpospolita),

Czekam na rzeczywiste wyniki....
Duch

5. Data: 2005-09-23 14:15:54

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tusk jeszcze 2 tygodnie temu mial 51% a teraz ma 32%.
> A przeciez "przechwycil prawie wszystkich wyborcow Cimoszewicza" (za

Oj biedaku, biedaku, nie zauważyłeś, że LK usilniej się starał ich
przechwycić (i mu się dosyć udało :)
Czekasz aż media to zadekretują? :D

Paff

6. Data: 2005-09-23 14:19:08

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> Oj biedaku, biedaku, nie zauważyłeś, że LK usilniej się starał ich
> przechwycić (i mu się dosyć udało :)

Chociaż MB zdaje się walczy o tę samą schedę i też wg jednego z dzisiejszych
sondaży odnosi pewien sukces :)

Pf

7. Data: 2005-09-23 14:23:58

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> Chociaż MB zdaje się walczy o tę samą schedę i też wg jednego z
> dzisiejszych sondaży odnosi pewien sukces :)

I pytanie:

czy wzrost poparcia dla LK i MB kosztem DT dziwi Cię?
Wyczuwasz spisek medialny?

Paff

8. Data: 2005-09-23 15:19:36

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> czytajac ciebie mam silne wrzenie :DD

No tak, bo Pan w telewizji cos powiedzial i wszystko bylo jasne.
A tu nagle Duch cos innego napisalas na grupie (sugerujac ze Pan nie mowi
prawdy) i ....
teraz nie wiesz co masz myslec ;)
Duch
P.S.
dobra, dobra, nie bij! :)

9. Data: 2005-09-23 15:21:53

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> Oj biedaku, biedaku, nie zauważyłeś, że LK usilniej się starał ich
> przechwycić (i mu się dosyć udało :)
> Czekasz aż media to zadekretują? :D

Chyba nie chcesz mi wmowic, ze media nie pokazuja wszystkiego...
Duch

10. Data: 2005-09-23 15:25:57

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> Oj biedaku, biedaku, nie zauważyłeś, że LK usilniej się starał ich
> przechwycić (i mu się dosyć udało :)

KL chcial przechwycic? Skurczybyk z niego! :)
Duch

Syndrom poaborcyjny
oblane egzaminy
To straszne