Sos czosnkowy

1. Data: 2002-05-21 12:13:01

Temat: Sos czosnkowy
Od: "Stanisław Cieślak" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z szanownych grupowiczów wie jak zrobić sos czosnkowy, taki jaki
podają w Sfinksie?

Staszek Cieślak

1. Data: 2002-05-21 13:22:07

Temat: Re: Sos czosnkowy
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z szanownych grupowiczów wie jak zrobić sos czosnkowy, taki jaki
> podają w Sfinksie?
>
> Staszek Cieślak

w moim Sfinxie nie mają sosu czonskowego, ale może to dlatego, że inne
miasto?

Waldek, Berlin Zehlendorf

1. Data: 2002-05-21 13:37:11

Od: "Grzesio Ostrowski" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> napisał(a):

> w moim Sfinxie nie mają sosu czonskowego, ale może to dlatego, że inne
> miasto?

No, popatrz sam, Waldemar:
Jakaż to koincydencja niezwykła, ja też w innem mieście niż ty i innem niż
tamto i u mnie też nie ma sosu czosnkowego i pewnie też dlatego, że nie ma
Sfinxa?...

pozdr,
nudny grzesio

1. Data: 2002-05-21 13:41:43

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tamto i u mnie też nie ma sosu czosnkowego i pewnie też dlatego, że nie ma

u mnie Sfinx (przez x) jest, to egipska knajpa z daniami wegetarycznymi,
niestety ceny też egipskie :-(

Waldek, Berlin Zehlendorf

1. Data: 2002-05-21 13:46:24

Od: "Grzesio Ostrowski" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> napisał(a):

> u mnie Sfinx (przez x) jest, to egipska knajpa z daniami wegetarycznymi,
> niestety ceny też egipskie :-(

No, popatrz sam, Waldemar:
Jeszcze to większa koincydencja: u Ciebie jest Sfinx a u mnie nie!
Sprawiedliwie to tak?
Przynajmniej i tu i tu sosu czosnkowego nie ma!
Sprawiedliwość jednak istnieje...
[chyba]

pozdr,
nudny grzesio

1. Data: 2002-05-21 14:39:11

Od: "Michał Waszkiewicz" <w...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, po tym, co ostatnio słyszałem o wynikach kontroli w jednym ze Sfinxów,
nigdy już nie pomyślę o tej knajpie w kontekście pożywiania się... Jakoś
nawet wolę o tym nie pisać na liście :( Brrr.
pzdr,
MW

Użytkownik Grzesio Ostrowski <e...@N...poczta.gazeta.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:acdj3g$kn5$...@n...gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-05-21 16:53:26

Od: "przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stanisław Cieślak" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów wie jak zrobić sos czosnkowy, taki jaki
> podają w Sfinksie?

Nie wiem jaki podają w Sfinxie, ale mam przepis na smaczny sos czosnkowy
1 buteleczka śmietany ( 12 lub 18 procentowa)
kilka ząbków czosnku ok. 4 ( wycisnąć przez wyciskarke do czosnku)
2 Łyżki majonezu
1 łyzeczka majeranku
Wszystko ubić chwilę mixerem i jeść z pizza lub jakimś mięskiem z grila

Smacznego
Kasia

1. Data: 2002-05-21 17:57:12

Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

"Stanisław Cieślak" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów wie jak zrobić sos czosnkowy, taki >jaki podają
w Sfinksie?

A taki co podaja do pieczonego na gazowym ruszcie kurczaka tuz obok
shawarmy/ szalermy/ i kebaba i innych arabskich specjalow w
restauracji" Marush" Abu Dhabi -to robi sie :
Jogurt 1/2 szklanki + wycisniety sok z 2-3 zabkow czosnku + pare kropli
soku z cytryny. To raczej dip a nie sos.
Ma moc ( odbijania) na 4 godziny minimum. A ten Sfinksowy?
Mocnego i smacznego
Tomek W.

1. Data: 2002-05-21 19:53:59

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nigdy już nie pomyślę o tej knajpie w kontekście pożywiania się... Jakoś
> nawet wolę o tym nie pisać na liście :( Brrr.

a co to jest ten Sfinks. Znaczy ta baba lwica w piachu to wiem, moja knajpa
egipska w której byłem jeden raz bo kto inny płacił to też, ale TEN SFINKS
tytułowoczosnkowy to co?

Waldek

1. Data: 2002-05-22 08:06:55

Od: "Mac66" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

50 ml majonezu
2 ząbki rozgniecionego czosnku
2 łyżki wody lub wytrawnego wina
szczypta soli

wymieszać i schłodzić. Uwaga ! Następnego dnia po sporządzeniu mocno traci
walory smakowe.

pytanie o kebab
Biała dama
prezent
Pomozcie wymyslic haslo dla serwisu kulinarnego - ksiazki do wygrania! (troszke OT)
dobre danie