Re: Spanie z glowa kolo gniazdka elektrycznego

From: "BliSki." <BliSki-Wp-(NS_)-@spam.nie>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Spanie z glowa kolo gniazdka elektrycznego
Date: Mon, 25 Oct 2004 18:35:38 +0200

"PAweł" p...@w...uzyjskrotu.pl
wrote in message news:clh2sj$kvj$1@atlantis.news.tpi.pl...
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Sent: Sunday, October 24, 2004 10:21 PM

FUT warning!!! -> pl.misc.elektronika

> Twoje urządzenie nie wykrywa pola wytwarzanego przez przewód,

No widzę, że kolega wie lepiej jakie urządzenie posiadam. :D
Pogratulować ;)))

> (bo jesli prąd nie płynie, to jakie miałoby byc to pole?)
> tylko samo wytwarza pole, które
> zakłócane jest przez kabel w ścianie,- to jest zwykły wykrywacz metalu.

No i tu się kolega bardzo myli. Nie jest to wykrywacz metalu.
Więc pudło.

> Sprawdź, że zadziała na kawałek kabla w żaden sposób nie podłączony do
> prądu.

Sprawdzałem :D
W tym sęk, ze jeśli kabel nie jest podłączony do przewodu fazowego,
to tego kabla nie wykrywa. Jeśli go podłączę, to zaczyna go wykrywać,
mimo tego, że nie ma odbiornika prądu.
Więc jak to wyjaśnisz?

Ale to już dyskusja na inna grupę nie sądzisz???
Więc przenoszę ją na pl.misc.elektronika, jeśli chcesz, to tam możemy
wyjaśnić Twoje wątpliwości.

FUT warning!!! -> pl.misc.elektronika

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm) m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L