Sponsoring

101. Data: 2012-02-10 20:08:50

Temat: Re: Sponsoring
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:jh3qbv$bo2$1@news.icm.edu.pl...

> Moje obserwacje potwierdzają też to, że wiele dziewczyn, które miały ojców
> (wcale nie patologicznych), nie potrafi stworzyć trwałych i zdrowych
> związków z mężczyznami. Myślę, że procentowo te wartości są zbliżone.

Może pomyślisz, że naginam, ale jeśli nie potrafiły stworzyć związków, to w
moim przekonaniu ci ich tatusiowie byli tylko z zewnątrz i na pokaz tacy
"super" .
--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

102. Data: 2012-02-10 20:26:24

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> W ogóle trudno znaleźć jego życiorys. Jak wiele osób "ze świecznika"- jego
> życiorys zaczyna się od pewnej daty i składa sie z samych pozytywów.
> Trudno Ci będzie znaleźć coś na temat jego rodziny, albo np na temat tego,
> że w skutek silnych nacisków na rząd USA przez Brunona Bettelheim'a (przy
> wsparciu lobby żydowskiego), skrzywdzono wiele amerykańskich rodzin,
> mających autystyczne dzieci. No ale to, że facet pisał wiele sensownych
> rzeczy na tematy psychologiczne masz wszędzie pełno. Wiesz- postać z
> [...]

E, no to bylo od razu powiedziec, ze Zyd, a nie wymyslac o samobosjwtach
dziecka. Od razu byloby jasne co naprawde masz do goscia. Japierdziele, ten
antysemityzm wyzarl ci mozg calkowicie.

103. Data: 2012-02-10 20:51:37

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-10 21:02, Chiron pisze:
> [...]
> amerykańskich rodzin, mających autystyczne dzieci. No ale to, że facet
> pisał wiele sensownych rzeczy na tematy psychologiczne masz wszędzie

No to podaj źródło, serio. Ja kiedyś na wkładce do jakiejś jego książki
coś tam czytałam. Wiem, że miał sporo dzieci (chyba z ośmioro), ale o
samobójstwie syna nie pamiętam.

Ewa

104. Data: 2012-02-10 20:54:24

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-10 20:19, Chiron pisze:

> Robimy eksperyment: musisz oddać swoje dziecko pod opiekę na jakiś
> czas pedagogowi. Masz kilku do dyspozycji i tak się składa, że ten,
> który jest najbardziej utytułowany, nawet jest autorem popularnych
> książek na temat wychowania dzieci, które i Ty czytałaś i Ci się
> spodobały- jest wśród kandydatów do opieki nad Twoim dzieckiem. Jednak
> jakiś czas temu poznałaś go i wiesz, że jedno jego dziecko prostytuuje
> się i narkotyzuje, a drugie się powiesiło. Pytanie: czy powiesz sobie:
> "Nemo propheta in patria sua"- i spokojnie oddasz mu swoje dziecko pod
> [...]

Przede wszystkim nie tędy droga, bo w ogóle nie będę szukała opieki dla
dziecka według klucza "uczoności" tylko zażyłości.

Ewa

105. Data: 2012-02-10 20:56:05

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-10 21:08, Chiron pisze:
> [...]
>>

> Może pomyślisz, że naginam, ale jeśli nie potrafiły stworzyć związków,
> to w moim przekonaniu ci ich tatusiowie byli tylko z zewnątrz i na

A gdzie ja napisałam, że byli super? Byli zwyczajnymi tatusiami, ale
obecnymi. Czy w Twojej teorii tatuś musi być super, żeby córka potrafiła
stworzyć udany związek?

Ewa

106. Data: 2012-02-10 21:31:59

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> No to podaj źródło, serio. Ja kiedyś na wkładce do jakiejś jego książki
> coś tam czytałam. Wiem, że miał sporo dzieci (chyba z ośmioro), ale o
> samobójstwie syna nie pamiętam.

Na początku mojej bytności na tej grupie pisałem (chyba także z Tobą?) na
ten temat- zdaje się, że wtedy głównie chodziło o jego wpływ na rząd USA w
odbieraniu rodzicom dzieci autystycznych. Właśnie przeglądam sieć, ale o nim
tylko samo dobro, jak na razie (no, czasem ktoś napomni o jego dziwnym
samobójstwie). No ale poszukam.
Chociaż cały czas uważam, że był świetnym autorem książek o tematyce
psychologicznej.
--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

107. Data: 2012-02-10 21:43:59

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Przede wszystkim nie tędy droga, bo w ogóle nie będę szukała opieki dla
> dziecka według klucza "uczoności" tylko zażyłości.

No ok, ale załóżmy, że masz do wyboru tylko taką opcję: albo taki pedagog,
autor wielu świetnych książek o pedagogice, albo inny pedagog, który nawet
może nie jest zbyt elokwentny, ale jego własne dzieci go uwielbiają. Kogo
wybierzesz?
--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

108. Data: 2012-02-10 21:46:31

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie ja napisałam, że byli super? Byli zwyczajnymi tatusiami, ale
> obecnymi. Czy w Twojej teorii tatuś musi być super, żeby córka potrafiła
> stworzyć udany związek?

Musi być przy niej, wspierać ją. To, że jest w domu, ale wcale się nie
zajmuje, albo gorzej- stawia jej wygórowane zadania, nie chwali lecz gani za
byle drobiazg- to prawie to samo, jakby go nie było. Albo gorzej.

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

109. Data: 2012-02-10 22:58:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Feb 2012 19:47:12 +0100, medea napisał(a):

> [...]
Nie

> http://www.charaktery.eu/charaktery/2012/01/4192/Por
ozmawiaj-ze-sob%C4%85/

> [...]
> i 90. ubiegłego wieku psychologowie zaczęli interesować się jednak w
> większym stopniu rozmowami z samym sobą, które prowadziły zdrowe dorosłe
> osoby. Pojawiły się pytania: czy to jest jedna z funkcji tzw.
> samoregulacji - świadomych i nieświadomych procesów psychicznych, które
> kierują naszą uwagą, uczuciami i impulsami? Roy Baumeister, psycholog
> społeczny (...), Walter Mischel, psycholog osobowości (...) uznali, że
> rozmowy z samym sobą odgrywają niezwykle ważną rolę w realizacji celów,
> które sami sobie zakładamy lub w przypadku kontroli naszych działań".

Nom, majom racjem - jak mnie ktoś blokuje na pasie przed kończącym się
światłem zielonym, to też mówię sama do siebie 3-)

--

XL kolejne pierdoty naukowców

110. Data: 2012-02-10 23:07:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Feb 2012 19:56:36 +0100, Chiron napisał(a):

> Możesz wierzyć, lub nie- ale mój pies mnie rozumie. Potrafi mnie wysłuchać,
> nigdy nie krytykuje, a zawsze wspiera.

Ja wierzę. Moje koty przychodzą i kladą się przy mnie, kiedy mnie coś boli,
a kiedy się deneruję, zaraz robią coś smiesznego.
I komunikują swe potrzeby. Po rodzaju miauczenia lub delikatnym cichutkim
pisku poznaję, czego chcą. To jest dla mnie zupełnie nowa rzecz w życiu i
cieszę się, ze tego doznaję, że zdążyłam się zdecydować na koty.

Własnie Guzik (czytać bez zmiękczenia "z" - tak się utarło) przed chwilą
przyszedł do mnie, siadł przy moim krześle i "wypiszczał", że drzwi od
łązienki sa zamkniete i nie może się dostać do kuwety. Poszłam - drzwi były
zamknięte, otworzyłam je i kot natychmiast wszedł do kuwety...
--

XL

Konsekwencje.
po 15 minutach ogladania Czasami zycie bywa znosne
Świat poza kurnikiem
Świat przybiera postać neotaylorowskiego systemu.
Królowa śniegu