Re: Sposób mocowania do drzewa budek lęgowych

Data: 2009-03-28 04:48:35
Temat: Re: Sposób mocowania do drzewa budek lęgowych
Od: "SJS" <s...@w...pl>

> właśnie "chyba".
> bo jednak są przepisy, jest deratyzacja, jest sanepid i cała ta nasza
> człowiecza ingerencja w to, co ładne i miłe i to co nieładne.
> mnie osobiście ptaszki brzydzą.

"Ptaszek idiota, głupszy niż się zdaje
Nieprzyjaciel kota, z głową jak makówka
Ojciec siedmiu jajek
Z które każde pełne jest półgłówka"

wieszam budki lęgowe, wieszam i jak mi gniazdo założą tam gdzie mi
niewygodnie to daje wychować następne pokolenie
i posadziłem aleję lipową która będzie także wtedy gdy mnie już nie będzie

"Posadziłem więc zapach i szum, posadziłem gniazda i ptaki, posadziłem cień
i schronienie, posadziłem szelest i spokój."
SJS