Spotkanie 3 maja Pole Mokotowskie

11. Data: 2008-05-02 00:03:54

Temat: Re: Spotkanie 3 maja Pole Mokotowskie
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hekate wrote:

> Jak to nie była? Albo mi sie juz cos merda, albo tobie.
> W mojej pamięci jest Fragilka w Toli.

Była. Jak nie, jak tak? :)

michał

12. Data: 2008-05-02 02:33:54

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hekate; <6...@a...go
oglegroups.com> :

oglegroups.com> :

> Jak to nie była? Albo mi sie juz cos merda, albo tobie.
> W mojej pamięci jest Fragilka w Toli.

Heh, znów skróciłem to co miałem napisać. Nie Była jak było na tyle
ciepło, żeby siedzieć na dworze.

Pozdrawiam dopowiadająco
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

13. Data: 2008-05-02 02:46:18

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal; <fvdkse$l2o$1@inews.gazeta.pl> :

> Są. Obiecaj, że nie będziesz nikogo łapał za dupę, ani pytał, co by zrobił,
> jeśłibyś go złapał.

Ciężka sprawa. ;> Mogę odpowiedzieć w niedzielę? :)

Pozdrawiam wymijająco
Flyer

14. Data: 2008-05-02 10:21:41

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer wrote:
>>> Witam

> Ciężka sprawa. ;> Mogę odpowiedzieć w niedzielę? :)

To znaczy spotkamy się w poniedziałek? ;)

michał

15. Data: 2008-05-02 11:09:06

Od: Hekate <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On May 1, 11:55 pm, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> [...]
> ;>
>
> Pozdrawiam z nadzieją na ożywioną dyskusję i płodne wnioski :)

Ja mam pytanie o porę. Dlaczego taka i czy nie może być późniejsza?
Znaczy się nie protestuję tylko pytam, czy ta 15 ma jakieś
uzasadnienie
inne niż słoneczko. Chociaż słoneczko jest całkiem dobrym
uzasadnieniem.

16. Data: 2008-05-02 11:30:10

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal; <fvepvd$22b$1@inews.gazeta.pl> :

> To znaczy spotkamy się w poniedziałek? ;)

No dobra, dobra - znaczy w ogóle mam nie zaczepiać ludzi, zadawać im
durnych pytań? Mein Gott, cóż za szkoda, ale się dostosuję.

A łapać psy za ogon można? ;P

Pozdrawiam pytająco
Flyer

17. Data: 2008-05-02 11:37:04

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hekate; <d...@a...goo
glegroups.com> :

> Ja mam pytanie o porę. Dlaczego taka

Nikt nie dał propozycji, a o 15 jeszcze się nie spotykałem. :)

> i czy nie może być późniejsza?

Może, chociaż nie wiem jak na to "ewentualna" Fragile zareaguje. Ale
żeby była późniejsza, to ktoś musi ją zaproponować i poddać pod
dyskusję.

> Znaczy się nie protestuję tylko pytam, czy ta 15 ma jakieś
> uzasadnienie
> inne niż słoneczko.

Nie szukałem uzasadnienia, ale na prędce mogę je wymyślić - mniej ludzi
w pubach, inny przekrój społeczny, czasami happy hour, łatwiejszy odwrót
z miejsca "przestępstwa" komunikacją miejską, która późniejszą porą ma
tendencję do rzadszej jazdy, a czasami nawet momentami zanika, no i
zawsze istnieje szansa, że ktoś, kto się boi ciemności, podróży nocą lub
daleko mieszka też wpadnie [nie piszę tego sarkastycznie - po prostu tak
bywa]. No i niektórym idzie łatwiej wytłumaczyć swoją nieobecność w domu
w środku dnia niż późnym wieczorem. ;>

> Chociaż słoneczko jest całkiem dobrym
> uzasadnieniem.

Chwilowo słoneczka brak, ale może będzie. Ale ogólnie, jak pamiętam
wcześniejsze spotkania, to było luźniej, bardziej leniwie, a i kolejka
do baru i wc jakby mniejsza.

Pozdrawiam tłumacząco
Flyer

18. Data: 2008-05-02 11:51:18

Od: Hekate <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On May 2, 1:37 pm, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:

> [...]
> daleko mieszka też wpadnie [nie piszę tego sarkastycznie - po prostu tak
> bywa]. No i niektórym idzie łatwiej wytłumaczyć swoją nieobecność w domu

Ja się zastanwiałam, czy coponiektórzy nie będa mieli problemów z
urwaniem się od urwą od stołu, bo to pora obiadowa.

Natomiast ja nie wiem czy wytrzymam dłużej niż godzinę przy jednym
piwie - wiecej nie zaryzykuje, bo zbyt duzo pokus. Np. nadal zdarza mi
się ochota na papierosa a nie chcę się złamać.

19. Data: 2008-05-02 11:53:39

Od: Hekate <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On May 2, 1:51 pm, Hekate <m...@o...pl> wrote:

> [...]
> piwie - wiecej nie zaryzykuje, bo zbyt duzo pokus. Np. nadal zdarza mi
> się ochota na papierosa a nie chcę się złamać.

*(-urwą)

;)

20. Data: 2008-05-02 18:55:34

Temat: Re: Spotkanie 3 maja Pole Mokotowskie - 16?
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hekate; <c...@2...goo
glegroups.com> :

> Ja się zastanwiałam, czy coponiektórzy nie będa mieli problemów z
> urwaniem się od urwą od stołu, bo to pora obiadowa.

Demokracja jest, mogli się odezwać. :) Ale skoro mi nie zależy na 15, to
może 17? Ktoś za, ktoś przeciw?

Pozdrawiam prawie demokratycznie po pacyfikacji domownika, heh
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

sposobiki
cel
Ultradźwięki barw ; wydanie artystyczne w CZD
Edyta Gepper
Kochaj bliźniego swego, jak siebie samego...