Re: Spotkanie PSP - odnowienie wątku

Data: 2005-12-05 19:01:29
Temat: Re: Spotkanie PSP - odnowienie wątku
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

PiotrB.; <1...@D...pl> :

> 5 grudnia 2005, Flyer w <dn0gmb$6mr$1@atlantis.news.tpi.pl>

> - PiotrB. - prawdopodobnie, 60%

Dla mnie niepewny, ale po lustracji lokalu mam koncepcję, jak tę
niepewność pominąć. ;) Ogólnie - jak sam może wiesz, ten lokal
podzielony jest na mniejsze części mieszczące jeden, dwa stoliki.
Dodatkowo siedzisk nie jest za dużo, więc "zasunięcie" siedziska z
sąsiedniego stolika, przy dużym obłożeniu może być trudne [pomijam
rozmiar "krzeseł"]. Ławy rozwiązywałyby sprawę, ale jest ich kilka i nie
przy wszystkich stolikach [pamiętam stolik, który był chyba w
konfiguracji dwa siedziska vel krzesła i ława]. Toteż, przy obecnym
stanie zgłaszania się spróbuję wziąść coś na pięć osób z ławą -
zmieszczą się i 4 osoby, jak i 6 [gdyby ktoś chciał koniecznie nam
zrobić "niespodziankę"]. Ale niestety margines błędu mam ograniczony.

A namioty na Polach Mokotowskich nadal działają [bodaj że przy
Rokitnickiego]?

Flyer