Spotkanie PSP - odnowienie wątku

11. Data: 2005-12-05 22:52:27

Temat: Re: Spotkanie PSP - odnowienie wątku
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> napisał w wiadomości
news:dn2fl1$a4h$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w

>> Na Hożą róg
>> Marszałkowskiej dojedziesz?
>
> Yes :).

No to stamtąd siup w metro - dwie stacje i jesteś na Polach Mokotowkich :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

12. Data: 2005-12-05 23:13:06

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w
wiadomości news:dn2gav$fnk$1@inews.gazeta.pl...

> No to stamtąd siup w metro - dwie stacje i jesteś na
> Polach Mokotowkich :)

Taa i kilometrowa wędrówka przez park o 21 :).

Amnesiak

13. Data: 2005-12-06 05:03:13

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <dn2flt$d0q$1@inews.gazeta.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A tak przy okazji, póki jeszcze środa nie nadejszła była. Mógłbyś podać
> jakieś dokładniejsze namiary na tą knajpę ? Trzeba jej jakoś szukać, czy
> jest widoczna gołym okiem - a jeśli tak to skąd ją widać ? Hoża od
> Marszałkowskiej, ale w stronę Moskwy czy Brukseli ? :)

Hoża 50 - od strony Brukseli - nie widać, bo jest w *przerobionej*
piwnicy, jak nazwa wskazuje, ale jeżeli umiesz trafić do znajomego,
który zapoda Ci adres swojej klatki, to do niej też trafisz bez trudu.
;)

Flyer

14. Data: 2005-12-06 17:26:50

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam tylko zaanonsować, że jednak będę. Ale być może kogoś przywlokę.

Aska

PS. Odezwę się jak się wygrzebie spod tej góry rzeczy na wczoraj;)

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

15. Data: 2005-12-06 21:52:18

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab; <0...@p...pl> :

> Chciałam tylko zaanonsować, że jednak będę. Ale być może kogoś przywlokę.

Informacja przyjęta.

Tylko nie ciąg za mocno [kogoś], bo się urwie.;)

Flyer

16. Data: 2005-12-06 22:30:45

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jbaskab; <0...@p...pl> :

> Informacja przyjęta.
>
> Tylko nie ciąg za mocno [kogoś], bo się urwie.;)

Tu Cie mam orzeszku :))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

17. Data: 2005-12-07 18:58:24

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <dn53c8$lkr$1@inews.gazeta.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Tu Cie mam orzeszku :))

Musiałbym wiedzieć, co miałeś na myśli, bo dla mnie to była tylko gra
słów. Ale pozostając w poetyce, którą Ty *mogłeś* zrozumieć z mojego
tekstu, odpowiadam:

Ktoś [się urwie], nie coś. :))

Flyer

18. Data: 2005-12-07 19:44:17

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przemysław Dębski; <dn53c8$lkr$1@inews.gazeta.pl> :

> Musiałbym wiedzieć, co miałeś na myśli, bo dla mnie to była tylko gra
> słów. [...]

No właśnie. Pierwszy raz widzę w Twoim wydaniau "tylko grę słów" w takim
wydaniu :) Chyba wiesz, że w przypadki nie wierzę ? :)

Na post po zbóju zaqprosił
P.D.

19. Data: 2005-12-07 22:54:00

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <dn7e0g$dhs$1@inews.gazeta.pl> :

> No właśnie. Pierwszy raz widzę w Twoim wydaniau "tylko grę słów" w takim
> wydaniu :)

Że tak grać słownie umiem, to nie zaprzeczę. :) Ale w tym momencie to
surrealizm - połaczenie powszechnie używanego sformułowania z
przystająco *częściowo* [ciągnąć vel wlec] sytuacją - czyli wywołanie
dysonansu abstrakcyjnym, ale umocowanym logicznie [w powszechnie
używanym sformułowaniu] elementem, a nie [wywołanie dysonansu] elementem
domyślnym.

> Chyba wiesz, że w przypadki nie wierzę ? :)

No cóż - Aski nigdy nie widziałem, nie wiem kogo chce "przywlec" - czyli
przypadek. ;)

Flyer

20. Data: 2005-12-08 15:15:12

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <dn7pa8$cll$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Przemysław Dębski; <dn7e0g$dhs$1@inews.gazeta.pl> :

> Że tak grać słownie umiem, to nie zaprzeczę. :) Ale w tym momencie to
> surrealizm

Definicja surrealizmu pasuje, ale może byłby lepszy purnonsens - żeby
nie było, nie zawsze go używam - w przypadku tego tekstu, w kontekście
osoby odbiorcy, nie jest to ani ironia ani sarkazm. ;)

Flyer

Do czego to wszystko zmierza?
Inteligencja a dyskotekowe laski.
a jak umrę?