Re: Spotkanie na ktorym nie bylem

Data: 2000-05-08 13:15:14
Temat: Re: Spotkanie na ktorym nie bylem
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski)

Winny jestem wyjasnien.
Spotkanie to zostalo zorganizowane dosc nieoczekiwanie.
Padla propozycja i nikt nie sadzil ze dojdzie do skutku,ale nikt rowniez nie
sadzil ze organizacja zajmie sie Piotr Siciarski,jego posty wysylane w
ilosciach przeogromnych daly skutek,
Pozniej juz kierowalem sie odleglosciami od Lodzi dlatego nie wszyscy byli
zaproszeni.
Tych ktorzy nie byli zaproszeni a czuja sie rozzaleni serdecznie
przepraszam .
Sadze ze takie spotkania powinny odbywac sie co roku.
Takiego banku informacji praktykow hobbistow nie wolno lekcewazyc.
Pozdrawiam,
Boguslaw Radzimierski