Sprawdzony zestaw agd: piekarnik + płyta indukcyjna, zmywarka, okap podszawkowy

1. Data: 2011-08-23 12:57:09

Temat: Sprawdzony zestaw agd: piekarnik + płyta indukcyjna, zmywarka, okap podszawkowy
Od: Krzysiek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam dobrego, sprawdzonego zestawu piekarnika i płyty indukcyjnej do
zabudowy. Oprócz tego również pod zabudowę zmywarkę i okap podszawkowy.

* Płyta - do 60 cm
W internecie dość popularnym modelem jest płyty indukcyjnej jest Teka ir
641 na którą chyba się zdecyduję. Ma ktoś jakieś zdanie o tej płycie?

* Piekarnik - do 60 cm
Może jakiś electrolux?

* Okap
* Zmywarka - do 40 cm

--
Krzysiek

2. Data: 2011-08-23 19:31:50

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-08-23 14:57, niebożę Krzysiek wylazło do ludzi i marudzi:
> Szukam dobrego, sprawdzonego zestawu piekarnika i płyty indukcyjnej do
> zabudowy. Oprócz tego również pod zabudowę zmywarkę i okap podszawkowy.
>
> * Zmywarka - do 40 cm

W tym momencie życzę powodzenia.

Qra

3. Data: 2011-08-23 19:33:32

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek wrote:
> [...]
> W internecie dość popularnym modelem jest płyty indukcyjnej jest Teka
> ir 641 na którą chyba się zdecyduję. Ma ktoś jakieś zdanie o tej

jest OK.. :) naprawdę jestem z niej zadowolony

4. Data: 2011-08-23 20:00:54

Od: "nornik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze mu sie pacło, niech bedzie 45 cm ..moze byc ?
;-)

nornik

5. Data: 2011-08-24 06:44:06

Od: Krzysiek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-23 21:31, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-08-23 14:57, niebożę Krzysiek wylazło do ludzi i marudzi:

> W tym momencie życzę powodzenia.

pomyliłem się, oczywiście do 45 cm.

--
Krzysiek

6. Data: 2011-08-24 20:28:22

Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> jest OK.. :) naprawdę jestem z niej zadowolony
Ja i moja żona również. Wkurza tylko piszczenie gdy się położy cokolwiek na
panelu dotykowym...

--
Bartek

7. Data: 2011-08-25 12:06:14

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartek wrote:

> Ja i moja żona również. Wkurza tylko piszczenie gdy się położy
> cokolwiek na panelu dotykowym...

tak BTW

to mam lodówkę, super z elektronicznym panelem itd...

lodówk ma funkcję która wyłącza światełko jak sie zostawi otwarte drzwi, ma
funkcję która sygnalizuje jak sie rozmraża zamrażalnik, ale nie ma k...
funkcji piszczenia jak te główne drzwi sie zostawi otwarte.

8. Data: 2011-08-25 12:39:01

Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Aug 2011 14:06:14 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
> ale nie ma k...
> funkcji piszczenia jak te główne drzwi sie zostawi otwarte.
Model z piszczeniem był pewnie stówę droższy :-)

--
Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

9. Data: 2011-08-25 21:42:11

Temat: Re: Sprawdzony zestaw agd: piekarnik + pĹ?yta indukcyjna, zmywarka, okap podszawkowy
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> W internecie dość popularnym modelem jest płyty indukcyjnej jest Teka
> ir 641 na którą chyba się zdecyduję. Ma ktoś jakieś zdanie o tej

Jest w porządku.
Pozostały sprzęt do zabudowy, czyli lodówkę, piekarnik, kuchenkę mikrofalową
i zmywarkę również Teki posiadam. Użytkuję od roku, bezproblemowo się
sprawują. Zastrzeżenia mam jedynie do lodówki. A mianowicie mogłaby być ciut
większa. No, ale lodówki do zabudowy chyba tak mają, że są chude.
Okap Globalo się dobrze sprawuje, tyle że wyspowy jest.

10. Data: 2011-08-26 10:58:41

Od: Michał Lankosz <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lodówk ma funkcję która wyłącza światełko jak sie zostawi otwarte drzwi,
> ma

Po co wyłączać to światło?

Michał

tez troche o Agd
Jaka zmywarka-ulatwienie wyboru
Zagrzybiona pralka
Zróbmy próbę jakiego typu kuchenka lepsza.
Płyty elektryczne na 230V